• Smultronhjärta

Gekås vol 13

http://vilddjuren.files.wordpress.com/2009/07/geks_11.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.
    För info om öppettider, köstatus eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48736950.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

eller humorbloggen om Gekås:
    ullaredinsideinformation.blogspot.com/2009_11_01_archive.html

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m46852731.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Svar på tråden Gekås vol 13
  • 7 michelingodingar
    Tessie tessie skrev 2009-12-02 17:39:24 följande:
    Imorgon bär det av för min del. Ska bli roligt. Var det någon kö idag? Någon som vet? Finns det några kappor för barn på ytterklädesavdelningen just nu? Regnkläder hur är det med det? Finns det både fodrat och ickefodrat just nu?
    ja regnkläder inns både fodrat o inte fodrat, såg bara en enda kappa till tjej en vit i typ päls!!
  • AochJsMamma
    Greksmurfen skrev 2009-12-02 16:38:30 följande:
    den vi kostade tro ja låg på 379 FP......fanns olika garage med har ja för mje....
    det ska Alex oxå få i julklapp, kostar 379. men 599 kr resp 679 kr i andra leksaksaffärer här i gbg..Hade ni kul?
  • Pstavsbarn

Har dom pulverdiet där? i så fall vilken sort och vad kostar den? :)

• Skytten75

Vi ska dit också imorgon. Vi kommer att vara där kl. 10:00.

Isabelle 060821 och Nellie 080722
  • ramone1
    alberta77 skrev 2009-12-02 14:33:30 följande:
    Eller kanske lägga upp en ny tråd där man kan skriva upp saker och vad de kostar...
    ja gör det
  • kattengustav

I morgon eftermiddag blir det nog att vi åker ner. Min mamma ska komma ner till oss om det inte är för dåligt väder, sen när vi hämtat tjejerna på skolan ska vi åka iväg. Får se hur det går för min del, mår inte så bra, men får ta det väldigt lungt.

• Lantani
    Pstavsbarn skrev 2009-12-02 22:21:09 följande:
    Har dom pulverdiet där? i så fall vilken sort och vad kostar den? :)
    Jag vet att för 1 år sedan jag var där hade de naturdiet choklad, tror en sånt stor paket kostade 99 kr, men än inte säker.
  • Helena85

Imorgon bitti kl 04 åker vi :) äe väl framme mitt på dagen eller så.. så fredag o lördag att shoppa :D

• BimBim o Knorrans Mamma
    Helena85 skrev 2009-12-03 08:37:16 följande:
    Imorgon bitti kl 04 åker vi :) äe väl framme mitt på dagen eller så.. så fredag o lördag att shoppa :D
    Jösses. Hur långt har ni dit???
  • Simben

på måndag åker jag och svärmor bussresa dit vad tror ni om det? är det en bra dag att åka eller lär det vara knökafullt?

Älskar min två små tjejer Agnes och Maja över allt annat!
Svar på tråden Gekås vol 13