Hur gjorde ni för att rasa i vikt snabbt?

Nej, man gjorde ett test mellan dem som åt GI och dem som åt högt fettintag såsom LCHF.
Båda grupperna gick ner lika mycket i vikt, men de som gav upp kolhydraterna mådde sämre. Detta trodde man berodde på att det är svårare för kroppen att ge upp kolhydrater än fett.
Men det kanske var det du försökte säga
Jag personligen tror inte att de här extrema dieterna är så bra utan att man ska ha sunt förnuft och äta allsidigt, typ tallriksmodellen tror jag på. Dieter där man inte ska äta frukt och grönt som faktiskt är nyttïgt tycker jag låter vansinnigt.
Extravagansa.... funkade jättebra för mig, och sedan får man också lära sig hur man ska äta för att inte gå upp i vikt igen.
Viktväktarna. Gått ner 18 kilo på ca 4 månader och har ca 14 kilo kvar till mål.
Äter allt men med måtta.. Motionerar med spinning 1-2 ggr/vecka och promenader när jag har tid. Jag skippar deras möten men är med på internet.
Om man vill gå ner i vikt och behålla vikten får man göra sig bredd på att ändra saker i sin vardag. Jag tror inte på pulverdieter och andra snabba lösningar. Då går man tillbaka till sina gamla vanor (som gjort att man gått upp i vikt tidigare) när man är klar.