• Anonym

Hur gjorde ni för att rasa i vikt snabbt?

Vill veta sådant som funkar, som har funkat för er. Vilken mat, träning, tips, osv. Tell me.

• Svar på tråden Hur gjorde ni för att rasa i vikt snabbt?
  • Anonym

ska det vara effektivt och hållbart ska det inte gå snabbt.

• Julutzi

Jag gick ner 16kg på ca tre månader... Mådde dåligt under en period och va ute och sprang varje dag ca 3km... Tränade 2ggr i veckan utöver det och åt på fasta tider, inget utöver! Tråkigt liv men det fungerade för mig! Drack en massa vatten också! Lycka till!

♥ Mamma till Julia 030527 och Emilia 080108 ♥
  • Anonym

Nej jag vet det men behöver en liten snabb-fix, ska ta tag i resten sedan. Har inte jättemycket att gå ner, c:a 7 kg.

• Anonym
    Julutzi skrev 2009-11-24 21:18:43 följande:
    Jag gick ner 16kg på ca tre månader... Mådde dåligt under en period och va ute och sprang varje dag ca 3km... Tränade 2ggr i veckan utöver det och åt på fasta tider, inget utöver! Tråkigt liv men det fungerade för mig! Drack en massa vatten också! Lycka till!
    Vad åt du då? Hur många mål per dag?
  • Anonym

jag gick ner ca 15 kg på 2,5 månaad..men då åt jag väldigt lite..skippa frukost lunch o sen åt jag bara frukt o hällde i mig massa cola light sen lät jag mej o ha en frossardag..haha INTE ETT HÄLSOSAMT SÄTT.

Men däremot kan man ju rasa i vikt av att dricka nutrilett osv...

• Julutzi
    Anonym skrev 2009-11-24 21:20:29 följande:
    Vad åt du då? Hur många mål per dag?
    Jag åt en macka till frukost+te, lunch (vanlig vad som helst), mellanmål (frukt) och gröt till kvällsmat, med ibland ett knäckebröd! Thats it! Jobbade 7-16 och sprang alltid vid 17-tiden... Gjorde även en massa situps och andra övningar efteråt... Vet inte om det gör nån skillnad!
  • Anonym
    Anonym skrev 2009-11-24 21:20:42 följande:
    jag gick ner ca 15 kg på 2,5 månaad..men då åt jag väldigt lite..skippa frukost lunch o sen åt jag bara frukt o hällde i mig massa cola light sen lät jag mej o ha en frossardag..haha INTE ETT HÄLSOSAMT SÄTT.Men däremot kan man ju rasa i vikt av att dricka nutrilett osv...
    Oj skippa mål skulle jag nog inte vilja, speciellt inte frukost. Inte leva helt på pulver heller då jag gärna vill ha något att tugga på och känns som det är mycket tillsatser och skit i sådant. Men dra ner mycket på maten kan jag tänka mig eller äta vissa saker. Men det var mycket du gick ner.
  • Anonym
    Julutzi skrev 2009-11-24 21:23:55 följande:
    Jag åt en macka till frukost+te, lunch (vanlig vad som helst), mellanmål (frukt) och gröt till kvällsmat, med ibland ett knäckebröd! Thats it! Jobbade 7-16 och sprang alltid vid 17-tiden... Gjorde även en massa situps och andra övningar efteråt... Vet inte om det gör nån skillnad!
    Okej men det låter ju helt okej och inte som att man lär bli så hungrig.
  • Julutzi
    Anonym skrev 2009-11-24 21:27:00 följande:
    Okej men det låter ju helt okej och inte som att man lär bli så hungrig.
    Nej jag klarade mig, men som sagt, jag mådde dåligt under denna perioden och sprang för att få ut aggressioner!
Svar på tråden Hur gjorde ni för att rasa i vikt snabbt?