Inlägg från: jessipessi |Visa alla inlägg
  • jessipessi

När ägglossning efter pergotime?

hur många tabletter åt ni av pergotime åt gången???

• jessipessi

jag fick en dotter för 3 år sen med hjälp av pergotime åt min första kur då på 2 tabletter hjälpte inte första försöket med 3 tabletter blev hon till.
    nu ringde jag lä'karen o sa att jag ville ha barn igen så hon skrev direkt ut 3 tabletter om dagen i 5 dagar så jag slutade med dem i fredags så vi får se när jag har Äl :) längtar till o veta :)
    men det e första kuren nu :)

• jessipessi

fru tok tack :) håller alla tår o fingrar att du får ett plus nu då så inte mensen kommer. när har du Bim

• jessipessi

fru tok:massa stora grattis till dej.. jag undrar om det e ÄL jag har har typ molnande värk i magen o lite gul aktiga flytningar idag... men vi har sex varannan dag så får se om det tar,hur gör ni andra????

• jessipessi

uddan.jag började när jag kä'nde för det.det står även i bruksanvinsningen tror jag att du kan börja när som i en mens..

fru tok:ok för jag e så öm i magen idag o har molnande värk o massa flytningar.ska nog osså saxa nu varje dag hehe :) för o vara på säkra sidan.låter helt sjukt men när jag ska sova så känns det som dem små soldaterna rinner ut hehehe så sjuka tankar man kan ha :)

Svar på tråden När ägglossning efter pergotime?