• Lurven83

~*~Någon med bim på Julhelgen som vill följas åt?~*~

Tänkte om det var någon mer som har bim på Julen?

Själv har jag bim annandag Jul och tänkte om det var fler som vill följas åt till en underbar julklapp! Det hade varit så skoj! Själv tänker jag testa mig på Julafton! Och hoppas på dröm julklappen.

Jul bim listan:

24 December:
    25 December:
    26 December: Lurven83
    27 December:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-25 13:44
    Uppdaterar listan då vi lagt till några dagar! =)

Jul bim listan:
    21 December: Sweetdreamer, Kim86
    22 December:
    23 December:Denimbee, Bambis
    24 December:Ljubav
    25 December:
    27 December:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-30 10:29
    Så har vi blivit en litet grupp som längtar till Julen då vi har plussat!

Jul BIM listan!

19 December: Anja1661
    20 December:Sussilago
    21 December: Sweetdreamer, Kim86, NovaRos
    22 December:
    23 December:Denimbee, Bambis
    24 December:Ljubav, Sessan85, Nina26, LolVStein
    25 December: Karin84
    26 December: Lurven83, Annacarin88
    27 December:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-04 09:38
    Här hittar vi och uppdaterar Jul bim listan! www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49135930.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-23 17:49
    Här fortsätter vi som plussat:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m49537310.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-23 17:52
    Här fortsätter vi som inte lyckades i Jul:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m49540541.html

• Svar på tråden ~*~Någon med bim på Julhelgen som vill följas åt?~*~
  • Sweetdreamer

Jag har Bim den 21 dec

• Lurven83
    Sweetdreamer skrev 2009-11-25 11:16:53 följande:
    Jag har Bim den 21 dec
    Vad skoj! Nästan jul iaf

Då får vi hoppas du plussar till Jul iaf
  • Sweetdreamer

Vill överaska svärmor med en paket babystrumpor på julafton med en liten lapp som de står

- spara de här vi behöver dem i augusti

Sen får vi se om det händer ;)

• Lurven83
    Sweetdreamer skrev 2009-11-25 11:28:38 följande:
    Vill överaska svärmor med en paket babystrumpor på julafton med en liten lapp som de står- spara de här vi behöver dem i augustiSen får vi se om det händer ;)
    haha gud vad bra idé. Jag har ingen rolig idé förutom att slå in nått till min sambo på julafton. =) Kanske bara testet, men kanske en bra idé med nåot annat! =D
  • Sweetdreamer

man kan ju köpa allt möjligt, men min sambo har förbjudit mig att testa själv som jag gjorde med första barnet den här gången vill han vara med :)

• Lurven83

Jag utökar listan och lägger till dig!

Jul bim listan:

21 December: Sweetdreamer
    22 December:
    23 December:
    24 December:
    25 December:
    27 December:

• Bambis

Hej! Jag har bim 23 december. Jag är lite rädd för det dock, jag blir ju så himla ledsen när mensen kommer och man vill ju va glad på julen :). Man får väl hoppas att man blir jätteglad istället ;).

• Lurven83
    Sweetdreamer skrev 2009-11-25 11:32:20 följande:
    man kan ju köpa allt möjligt, men min sambo har förbjudit mig att testa själv som jag gjorde med första barnet den här gången vill han vara med :)
    ahh vad mysigt =) Jag vet inte om min sambo vill vara med, detta blir vårt första försök Men han är helt säker på att det funkar direkt. Ha ha så vi får se om det stämmer. Jag kommer nog testa själv om han inte säger annat.
  • Lurven83
    Bambis skrev 2009-11-25 11:33:21 följande:
    Hej! Jag har bim 23 december. Jag är lite rädd för det dock, jag blir ju så himla ledsen när mensen kommer och man vill ju va glad på julen :). Man får väl hoppas att man blir jätteglad istället ;).
    Hej! Vad kul! Välkommen! Jo jag förstår dig. Man vill ju det. Men du kan ju alltid vänta med att testa dig efter julafton iaf. Fast iofs så kan ju mensen komma ändå. Men i denna tråden så kommer inte mensen till jul! Har jag bestämt
  • Bambis
    Lurven83 skrev 2009-11-25 11:36:48 följande:
    Hej! Vad kul! Välkommen! Jo jag förstår dig. Man vill ju det. Men du kan ju alltid vänta med att testa dig efter julafton iaf. Fast iofs så kan ju mensen komma ändå. Men i denna tråden så kommer inte mensen till jul! Har jag bestämt
    Vad bra att du bestämt det :D då hakar jag på det så ser vi till att det bara blir massa plus! När mensen kom igår så messade jag till mannen och avslutade med -jäklar vad vi ska ligga den här månaden, då blev han inte lika ledsen att det var kört den här gången ;)
Svar på tråden ~*~Någon med bim på Julhelgen som vill följas åt?~*~