• Lurven83

~*~Någon med bim på Julhelgen som vill följas åt?~*~

Tänkte om det var någon mer som har bim på Julen?

Själv har jag bim annandag Jul och tänkte om det var fler som vill följas åt till en underbar julklapp! Det hade varit så skoj! Själv tänker jag testa mig på Julafton! Och hoppas på dröm julklappen.

Jul bim listan:

24 December:
    25 December:
    26 December: Lurven83
    27 December:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-25 13:44
    Uppdaterar listan då vi lagt till några dagar! =)

Jul bim listan:
    21 December: Sweetdreamer, Kim86
    22 December:
    23 December:Denimbee, Bambis
    24 December:Ljubav
    25 December:
    26 December: Lurven83
    27 December:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-30 10:29
    Så har vi blivit en litet grupp som längtar till Julen då vi har plussat!

Jul BIM listan!

19 December: Anja1661
    20 December:Sussilago
    21 December: Sweetdreamer, Kim86, NovaRos
    22 December:
    23 December:Denimbee, Bambis
    24 December:Ljubav, Sessan85, Nina26, LolVStein
    25 December: Karin84
    26 December: Lurven83, Annacarin88
    27 December:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-04 09:38
    Här hittar vi och uppdaterar Jul bim listan! www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49135930.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-23 17:49
    Här fortsätter vi som plussat:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m49537310.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-23 17:52
    Här fortsätter vi som inte lyckades i Jul:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m49540541.html

• Svar på tråden ~*~Någon med bim på Julhelgen som vill följas åt?~*~
  • Lurven83

hahah tack så mycket! Ha ha jag har också skrivit i min kallender. Men jag menar hur skulle man glömma bort det när det är det enda man tänker på hela tiden =)

• kim86

Haha, nej det glömmer man nog inte bort, jag menar att vi har bokat upp oss med massa annat så vi inte ska fundera massa på det.. =)

• Lurven83
    kim86 skrev 2009-11-27 10:52:37 följande:
    Haha, nej det glömmer man nog inte bort, jag menar att vi har bokat upp oss med massa annat så vi inte ska fundera massa på det.. =)
    aha... jag ska försöka med det med, men det blir ju svårt. Fast boka inte in för mycket kring ÄL. =P
  • kim86

Nej, då är vi iväg på myssemester.. =)
    Så då blir det massa sex.. hihi

• Bambis

blimamma.se har de en ägglossningskalender enligt den borde jag börja med äl-tester redan om 4 dagar 1/12 vilket är sex dagar innan äl. Verkar lite tidigt tycker jag men jag gör nog det för jag beställde typ 28 test :D.

• kim86

Bambis..
    haha, ja, jag beställde nog bara 14, så jag avvaktar nog en liten stund.. =)
    När började din mens då?

• Bambis
    kim86 skrev 2009-11-27 11:25:25 följande:
    Bambis.. haha, ja, jag beställde nog bara 14, så jag avvaktar nog en liten stund.. =) När började din mens då?
    Den började i tisdags men jag tror jag har en 15 dagars lutealfas så min äl ligger någon dag tidigare, den här gången den 7 december tror jag :). Bara 10 dagar kvar :) men sen kommer den jobbiga väntan på bim...
  • kim86

Jag har också den 7/12. Om min kropp funkar som den ska.. =)
    Kul, då får vi typ samma bim med..
    Får vi testa ihop o hålla varandra uppdaterade..

• Bambis
    kim86 skrev 2009-11-27 11:30:13 följande:
    Jag har också den 7/12. Om min kropp funkar som den ska.. =) Kul, då får vi typ samma bim med.. Får vi testa ihop o hålla varandra uppdaterade..
    Ja va spännande! Jag tänkte nog testa runt den 21 dec, vill gärna få lite "förvarning" innan jul så att man inte blir superbesviken på självaste julafton. Men i den här tråden ska vi ju alla få fina julklappar allihop!!

Har sagt till pojkvännen att jag bara önskar mig en liten bebis i år...ingen press alls eller hur ;)
  • Lurven83

Jag börjar med äl test på dag 10. Alltså en vecka innan beräknad äl. För jag vet egentligen inte exakt när är. Även om jag tror mig veta. Men det är kul att se skillnaden på testerna hela vägen. =)

Jag har ju bim den 26/12 och det blir svårt att testa mycket tidigare än den 24, men dem säger ju att man kan testa 4 dagar tidigare, men rädd att bli besviken.

Svar på tråden ~*~Någon med bim på Julhelgen som vill följas åt?~*~