Inlägg från: Anonym (Den andre) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Den andre)

Ni som är otrogna, var ses ni för sex?

Med risk för att somliga ska sätta moralkakan i halsen
    Ni som är otrogna och där båda parter har förhållanden, var ses ni för era intima stunder? Givetvis ska det vara ställen där man inte riskerar snabb upptäckt!
    Jag vill inte ta hem min älskare hem till mig, och inte heller åka hem till honom.

Behöver verkligen tips!

• Svar på tråden Ni som är otrogna, var ses ni för sex?
  • Anonym (Den andre)

Fast nu var det inte det saken gällde, du vet inte hur mitt liv är i övrigt eller hur min man är eller andra faktorer som spelar in. Finns gott om andra trådar där man kan diskutera om det är fel med otrohet eller inte, håll dig till dem!

• Anonym (Den andre)
    Anonym skrev 2009-11-26 10:04:36 följande:
    man kan inte Älska ngn om man är otrogen mot den
    Nej, givetvis inte. Otrohet hör inte hemma i ett förhållande där det finns respekt och kärlek.
  • Anonym (Den andre)
    patti87 skrev 2009-11-26 12:55:33 följande:
    varför ens vara otrogen??? då är det ju bättre och vara singel för tusan...hemskt usch!!!
    Ja, jag önskar att jag vore singel. Men nu var det fortfarande inte det som min TS handlar om.
  • Anonym (Den andre)

Nu är vissa lite OT..

Det handlar inte om sex, om orgasmer eller bristfälligt sexliv hemma, den situationen jag är i just nu har andra orsaker och är väldigt svår att ta sig ur just nu.
    För alla som sitter på höga hästar och säger att de aaaaldrig skulle vara otrogna kan jag berätta att jag själv alltid sagt samma sak.

Jag tackar för de tips jag har fått!

• Anonym (Den andre)

Det är ju förvisso intressant att diskutera varför man är otrogen, skulle tro att det finns lika många skäl till det som det finns otrogna par.
    Det går inte att generalisera och säga att alla som är otrogna är si och så, jag har ingen bristande moral i övrigt och har aldrig tidigare varit otrogen i ngt annat förhållande (jag är 33 år).
    Den här mannen är min absolut största kärlek som jag återfunnit och skälen till att jag inte lämnar min man just nu väljer jag att behålla för mig själv.

Jag har fått bra tips på ställen i tråden, och jag antar att det inte går att vara otrogen på ett bekvämt sätt.

• Anonym (Den andre)
    confident00 skrev 2009-11-28 15:02:02 följande:
    Otrohet tycker jag att det är det smutsigaste som finns. Man skall inte jacka i den typen av människor som säljer en och som bedrar en. Människor som jag kallar "från gatan". Det är enklare att vara helt rak. Det är enklare och man slipper en massa onödigt skit men det är enklare sagt än gjort. Man måste vara smart när man tar beslut. Var tillsammans med en kvinna ett tag i Malmö för att se vem hon egentligen var för typ av människa. Hon visade sig inte vara tillräckligt stabil för att ha ett förhållande men samtidigt ville hon ha en man för att kunna utnyttja honom, mat, pengar, få information och skaffa sig erfarenhet. Fine. Hade redan ett par stycken vid sidan av som jag lekte med. Upptäckte efter två veckor att hon hade andra vid sidan av och snackade skit bakom min rygg fast jag frågade om det var så bra idé att hänga...så då skaffade jag också ett par stycken som jag satte på när hon var iväg och träffade sina älskare. Har alltid haft lätt att komma i kontakt med kvinnor så då träffade jag fem-sex stycken över helgen. Hittade på en ruskigt massa skit när hon var iväg och varje gång så log jag under helgen och under veckan. Hon snackade ständigt skit och ljög för att kunna göra som hon ville och det var ok för jag struntade helt i henne. jag körde payback så det stod härliga till. Det var en fantastisk sommar. Tills slut visste hon varken ut eller in för hon trodde att hon var i kontroll. Hon begrep aldrig att hon fick 10000 gånger tillbaka och hon hade träffat sin överman när det gäller att spela spelet. hade varit enklare att bara låta mig vara ifred som jag sa till henne men hon var pengakåt och då får man vad man förtjänar så punchlinen är att det går aldrig att äta kakan och ha den kvar. det är smartare att vänta in kvinna med stort K än att satsa på någon som har mentala problem och sedan sitter där med ännu större problem.
    Nja, fast jag vet itne om jag är typen som utnyttjar någon för pengar? Din erfarenhet låter inte som något som går att applicera på denna situation.
  • Anonym (Den andre)
    bratz skrev 2009-11-28 15:52:28 följande:
    Ja jisses vilka de folk de finns att döma andra. Allt är väl relativt?? Alla har sitt eget personliga bagage med sig och alla har förhållanden under olika omständigheter. JAG har också varit otrogen och varför tänker jag inte gå in på här direkt men iaf så tycker jag ingen har rätt att döma någon annan och dom här trådarna här spårar ju fan alltid ur!
    TACK!
  • Anonym (Den andre)

Det sexuella är väl en indikator på hur resten av förhållandet är.
    Om jag själv börjar tappa känslorna för en man är de sexuella känslorna de första som försvinner.
    Jag och min man har inte haft bra sex på 5 år nu, men det är inte därför som jag nu är otrogen. Visserligen är det fantastiskt att känna att jag fortfarande fungerar och kan känna lust.
    Kan leva utan sex under en övergångsperiod, men jag kan inte leva utan respekt, bekräftelse och kärlek i mitt förhållande. Och definitivt inte med att vara rädd för den man lever med och totalt sakna tillit.
    NU efter all denna tid är jag med någon som får mig att leva upp.
    Steget mot skilsmässa är taget och jag håller på att ordna det för mig rent praktiskt innan jag pratar med min man.
    What goes around comes around antar jag, så jag får väl igen i ett annat förhållande (det kanske känns bra för er som tycker jag hör hemma på soptippen) men själv kan jag tycka att jag levt i ett känslomässigt helvete och förtjänar lite lycka.

• Anonym (Den andre)

Anonym (=)) skrev 2009-11-29 11:56:37 följande:

Anonym (Den andre) skrev 2009-11-29 08:37:05 följande:
    du kanske inte är rätt person att prata om tillit! =) och om du vore rädd, skulle du nog inte våga vara otrogen!!
    Hmm....jag saknar tillit till min man eftersom han är alkoholist
    Och rädd behöver inte innebära att man är rädd för sitt eget liv direkt. Jag är rädd för min man då han dricker, de helger då han blir aggressiv efter att ha druckit för mkt. Han skulle inte röra mig då han är nykter.
    Jag har inte tappat tron på kärlek där man har tillit och respekt till varandra. Tycker inte att någon ska uttala sig om mig som person eftersom ni inte känner mig.
  • Anonym (Den andre)

Du kanske missat att jag skrivit att det första steget till skilsmässa är taget?

Jag har gett honom så många chanser och jag struntar faktiskt i om han har tillit till mig eftersom vi inte ska fortsätta tillsammans.
    Jag har aldrig tidigare varit otrogen i något förhållande jag haft, har gett det här alla chanser med familjerådgivning och en massa tid&energi. Men nu går jag vidare!

• Anonym (Den andre)

Anonym (2) skrev 2009-11-29 21:32:54 följande:

Anonym (=)) skrev 2009-11-29 20:23:13 följande:
    Nä ingen plan och ingen ursäkt men en möjlig förklaring.TSGör så! Till slut brukar det inte finnas nåt mer att göra. Been there...
    Tack!
  • Anonym (Den andre)

Anonym (numera trogen) skrev 2009-12-16 16:03:39 följande:

Hej. Att det blev som det blev handlade som jag ser det om att de relationer vi hade hade slocknat och dött. Hade inte klarat dubbelspelet om jag verkligen haft känslor för min dåvarande, men det var ändå en lång och svår process att bryta upp. Vi har så klart med oss detta och åtminstone jag har lärt mig att inte ta något eller någon för given. Man måste jobba med relationen för annars riskerar man att den dör och man blir lämnad. Just nu känns allt sådant avlägset, och vi är båda väldigt lyckliga tillsammans.
    Det är så jag hoppas att det ska bli mellan oss, varken han eller jag har varit otrogna tidigare. Har varit dålig på att skriva i tråden, eftersom jag dels förstår att det väcker upprörda känslor hos många, och dels så känner jag att det inte går att förklara min situation till fullt ut, allt är inte så svart och vitt som det kan verka.
  • Anonym (Den andre)
    rohan skrev 2009-12-16 18:43:34 följande:
    TS hoppas du inte har sex med din partner nu när du har det med din älskare för skulle ditt dubbelliv och charadspel som nu ditt förhållande gentemot din fasta partner är och alltid lär förbli vare sig ni hittar tillbaka eller inte utan att din partner är medveten om att du är eller varit otrogen och kan ta sinna beslut Så skulle vetskapen om det kommer fram på något annat sätt kunna vara extremt kränkande och äcklande .
    Om du hade läst tråden skulle du kunna lugna ned dig lite, eftersom vi har beslutat oss för skilsmässa.
Svar på tråden Ni som är otrogna, var ses ni för sex?