• Anonym (Den andre)

Ni som är otrogna, var ses ni för sex?

Med risk för att somliga ska sätta moralkakan i halsen
    Ni som är otrogna och där båda parter har förhållanden, var ses ni för era intima stunder? Givetvis ska det vara ställen där man inte riskerar snabb upptäckt!
    Jag vill inte ta hem min älskare hem till mig, och inte heller åka hem till honom.

Behöver verkligen tips!

• Svar på tråden Ni som är otrogna, var ses ni för sex?
  • black sun

Fy fan för såna som dig. Våga ta ansvar för det du gör och gör slut med din partner INNAN du hoppar isäng med nån annan.

• 86maria

jag beundrar er som är otrogna regelbundet, att ni kan med!! stackars alla inblandade även ni som är otrogna!!
    ni får väl ta in på hotell eller knulla i bilen eller liknande, är det ihållande kan ni ju lika gärna hyra en 1:a så ni kan knulla ifred!!
    jaja hoppas ni kommer på andra tankar!

• Anonym (Den andre)

Fast nu var det inte det saken gällde, du vet inte hur mitt liv är i övrigt eller hur min man är eller andra faktorer som spelar in. Finns gott om andra trådar där man kan diskutera om det är fel med otrohet eller inte, håll dig till dem!

• Anonym

när jag va regekbundet otogen mot min xman så blev de att jag gick hem till honom var fredag morron då hans fur va på jobbet och min man också. och så efetr jag lämnat mitt barn på dagis gicka jag dit :).

nu har jag ny man och jag tok älskar honom så mycket så tanken på otrohet får mig att spy men med mitt X så va de inget problem o inga skuldkänslor. som du skrev innan att dee mycket som spelar in...

• Anonym

man kan inte Älska ngn om man är otrogen mot den

• Anonym

Anonym (Den andre) skrev 2009-11-26 09:52:30 följande:

Fast nu var det inte det saken gällde, du vet inte hur mitt liv är i övrigt eller hur min man är eller andra faktorer som spelar in. Finns gott om andra trådar där man kan diskutera om det är fel med otrohet eller inte, håll dig till dem!
    Hej TS. Det är meningslöst att försöka styra över hur vi väljer att kommentera ditt inlägg. Speciellt om du väljer ett så känsligt ämne. Det borde du ha insett om du kollar lite i trådarna. Men du kanske är ny här? Du ska veta att otrohet väcker avsky och t.o.m. hat. Många är drabbade och familjer har upplösts med tragedier som följd. Men vem är jag att döma dig. Jag ogillar dubbelspel och oärlighet men jag vet inget om din situation.
  • Anonym
    Anonym skrev 2009-11-26 10:04:36 följande:
    man kan inte Älska ngn om man är otrogen mot den
    nähä vad har de med saken att göra då?

de e ingen som sagt att hon (eller nån annan som e otrogen älskar sin partner heller) men de finns mycket mer än så som spelar in för att kanske lämna sin partner eller ett äktenskap....
  • Anonym

ja men var det mest puckade inlägget på länge.

ha lite fantasi , va otrogna där ingen ser er eller jag hoppas de kommer på er.

Fy va lågt va otrogen , kan du lika göra slut o ha sex me den andre .

man sårar mer än en på detta viset

• Anonym

Men de va väl väldigt vad mycket moral tanter de fanns här inne i dag då...

svara ts på de hon vill ha svar på istället eller skit i att skriva alls... vad vinner ni på att sitta här o var präktiga... vad vet ni om ts liv förövrigt.. allt kanske inte bara handlar om att knulla och orgasmer....

uch....

• Anonym

Var inte OT-inlägg i trådarna något man skulle ta bort?

Ska börja lägga in fullständigt hatfulla, ilskna, vulgära inlägg i alla trådar tror jag. Japp, verkar vara sunt och väldigt givande för disskusionen.......*suck*

FL blir bara sämre och sämre....

För att INTE bli OT......hotell, bil, parker på sommaren, låna en kompis lägenhet, konf.rum....

Svar på tråden Ni som är otrogna, var ses ni för sex?