Inlägg från: Anonym (Fantasifull) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fantasifull)

Ni som är otrogna, var ses ni för sex?

Det är väl bara fantasin som sätter gränser egentligen.
    Alla ställen är väl potentiella älgskogsplatser om bara spontaniteten och viljan finns. Så ha rdet varit för mig iallafall...Så skogen, bilen, resturangen, hos kvinnan, hemma hos sig själv när frun är borta...you name it!

• Anonym (Fantasifull)

Jo i den bästa av världar så är ju ingen otrogen.
    Men det finns mååånga förhållanden där allt utom den sexuella biten är bra.
    Och då tycker jag det är bättre att man lekar av sig på annat håll utan att förstöra det andra man har med sin partner.

• Anonym (Fantasifull)

Jo men alla har ju olika sexuell drivkraft. Så om den ena parten behöver mer och det inte går att tillgodose på annat sätt så tycker jag inte att alternativet är att lämna fru, barn, hus bara för att få sina sexuella lustar uppfyllda.
    I min mening är det bättre tillfredställa sina sexuella lustar.
    Sån är jag bara....

• Anonym (Fantasifull)

Självklart kan man se på det här med otrohet på olika sätt.
    Men för vissa och även för mig själv så känns det mycket bättre att träffa nån annan och avnjuta den sexuella biten uta natt rasera hela familjen.
    Visst har man fått smyga och varit tvungen att ha sex på mindre komfortabla ställen.
    För egen del så tänder det mig att ha sex på lite "förbjudna" ställen.
    Har träffat par som haft den uppgörelsen att ta in mig som en 3:e part istället för att frun smyger.
    Smaken är ju som baken...

• Anonym (Fantasifull)

>86maria
    Jo men i det här fallet handlar det ju inte om att spela med öppna kort..
    Inte från min sida dock. Men andra jag varit med har det varit så för.
    I min egen mening så gör jag familjen en tjänst genom att leva ut mina lustar på annat håll än att splittra en fin familj.

• Anonym (Fantasifull)

Jo som alla vet har myntet 2 sidor.
    Men om jag mår bra som människa så blir jag gladare och positivare och kan ge familjen mer. Men om jag deppade ner mig såpass att jag inte orkade mer och splittrar familjen skulle det inte kännas bra. För mig är det dom alternativen.
    Jag har en enorm drift och blir den inte tillfredställd hemma så tycker jag det är bättre jag hittar jämlikar.

• Anonym (Fantasifull)

Jo så kan det nog vara...
    Kanske jag är egoistisk..Men när jag sitter och överväger så kommer ja galltid fram till samma sak. Har många gånger funderat på separation för att inte "den andre" ska bli sårad men drar mig ur i sista stund. Men vad ska man göra åt driften.
    Dock träffat en hel del kvinnor i exakt samma sits där dom vill leka men samtidigt ha kvar sitt "vanliga" liv och inte bryta upp.

• Anonym (Fantasifull)

Nu så...Jag visste att mina inlägg skulle uppfattas på olika sätt men det är bra.
    Det skapar en diskussion som jag gillar.
    Jag är den jag är och jag VET att det finns andra som delar mina åsikter.

• Anonym (Fantasifull)

Det är lite så jag känner...för mig är det det bästa av 2 onda ting.
    Nu har verkligen den här tråden spårat ur..
    Frågan var man ses för otrohets sex och det slutar med prat om varför otrogen.
    Intressant ämne dock eftersom jag har betydande kunskap i ämnet.

• Anonym (Fantasifull)

Kan bara hålla med Sway: Bara att njuta....
    Sen är kanske förhållandet slut om man börjar vara otrogen för att man inte får den sexmängd man önskar.
    Visst kan man onanera men för det flesta (mig inkluderad) så räcker det inte med att dra en handtralla så är allt bra. Sex är mer än bara en utlösning för mig.
    Sen det här med at tdet är spännande, erotiskt, laddat....Mmmm Can´t help it!

Svar på tråden Ni som är otrogna, var ses ni för sex?