Ni som är otrogna, var ses ni för sex?
Otrohet tycker jag att det är det smutsigaste som finns. Man skall inte jacka i den typen av människor som säljer en och som bedrar en. Människor som jag kallar "från gatan". Det är enklare att vara helt rak. Det är enklare och man slipper en massa onödigt skit men det är enklare sagt än gjort. Man måste vara smart när man tar beslut. Var tillsammans med en kvinna ett tag i Malmö för att se vem hon egentligen var för typ av människa. Hon visade sig inte vara tillräckligt stabil för att ha ett förhållande men samtidigt ville hon ha en man för att kunna utnyttja honom, mat, pengar, få information och skaffa sig erfarenhet. Fine. Hade redan ett par stycken vid sidan av som jag lekte med. Upptäckte efter två veckor att hon hade andra vid sidan av och snackade skit bakom min rygg fast jag frågade om det var så bra idé att hänga...så då skaffade jag också ett par stycken som jag satte på när hon var iväg och träffade sina älskare. Har alltid haft lätt att komma i kontakt med kvinnor så då träffade jag fem-sex stycken över helgen. Hittade på en ruskigt massa skit när hon var iväg och varje gång så log jag under helgen och under veckan. Hon snackade ständigt skit och ljög för att kunna göra som hon ville och det var ok för jag struntade helt i henne. jag körde payback så det stod härliga till. Det var en fantastisk sommar. Tills slut visste hon varken ut eller in för hon trodde att hon var i kontroll. Hon begrep aldrig att hon fick 10000 gånger tillbaka och hon hade träffat sin överman när det gäller att spela spelet. hade varit enklare att bara låta mig vara ifred som jag sa till henne men hon var pengakåt och då får man vad man förtjänar så punchlinen är att det går aldrig att äta kakan och ha den kvar. det är smartare att vänta in kvinna med stort K än att satsa på någon som har mentala problem och sedan sitter där med ännu större problem.