Inlägg från: Anonym (numera trogen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (numera trogen)

Ni som är otrogna, var ses ni för sex?

Att vara otrogen är ett litet slitgöra och väldigt frustrarande. Jag och min älskarinna provade det mesta.

Varandras jobb efter arbetstid, bilen, parker och naturen på sommaren, toaletter på caféer och restauranger, i ett solarium på stan, i prång och gränder, i en taxi en gång och vid några ganska nervösa tillfällen hemma hos varandra när partnern var bortrest, men fan vad jag fick dammsuga hårstrån och leta örhänge efter det.

För att inte längta ihjäl oss efter varandra så bokade vi en gång varannan vecka eller så hotell, antingen bara över dagen eller med övernattninng på annan ort och skyllde hemma på konferens. I två år höll vi på och pengarna rullade som attans.

Nu är vi skilda och tillsammans på riktigt, men ibland återupplivar vi gamla minnen på en restaurangtoalett eller så

PS. TS skit i alla moralister, det du gör nu är kanske en nödvändig början till ett bättre liv. Vi som inte vet hur ditt liv ser ut har ingen rätt att döma. Lycka till!

• Anonym (numera trogen)

Hej. Att det blev som det blev handlade som jag ser det om att de relationer vi hade hade slocknat och dött. Hade inte klarat dubbelspelet om jag verkligen haft känslor för min dåvarande, men det var ändå en lång och svår process att bryta upp. Vi har så klart med oss detta och åtminstone jag har lärt mig att inte ta något eller någon för given. Man måste jobba med relationen för annars riskerar man att den dör och man blir lämnad. Just nu känns allt sådant avlägset, och vi är båda väldigt lyckliga tillsammans.

Svar på tråden Ni som är otrogna, var ses ni för sex?