Inlägg från: bodegapeppe |Visa alla inlägg
  • bodegapeppe

Ni som är otrogna, var ses ni för sex?

kanske det har sagts förut? om man inte är så krävande finns det ju gott om billiga hotell nuförtiden, iofs mest runt större städer men ändå. 200-300 för ett dygn är helt överkomligt. Man kan göra en hel del kul på ett ställe man inte behöver sanera efteråt, avslappnat och bra :)

• bodegapeppe

Jag ju själv varit otrogen och bedragen så jag vet en del i ämnet. Och jag har en stark känsla av att man måste visa någon slags respekt mot den man bedrar (?!) Oftast blir ju den personen förstörd ändå så jag tycker man ska undvika ställen som hemma eller i den gemensamma bilen. Lite som terrorbalans. Iaf skulle jag om jag kom på min sambo i min säng med sin älskare få väldigt svårt att kontrollera mina hjärnspöken :)

Vilket skulle innebära att sambon skulle få söka sig en ny älskare eftersom jag förmodligen hade slagit ihjäl honom. Om inte hon låg överst, då kanske jag skulle tänka på barnen innan jag slog och ge dom tid att försvara sig.

Sen skulle hon inte få ut mycket till underhåll av mig på minst 7år. Eller är det kanske enklare när man sitter inne? man får ju någon slags inkomst då också.

• bodegapeppe
    Anonym (dubbelmoral) skrev 2010-05-07 14:22:51 följande:
    Säger mannen som kan tänka sig att gå till en hora?! Jo, jo, sopa rent framför din egen dörr först! Någonsin slagit dig att DIN sambo kanske har en älskare?????
    Absolut! Men nu har jag valt den trogna vägen i rätt många år nu och av olika anledningar saknar jag de emotionella band man förmodligen behöver ha för sin sambo innan man får ett utbrott som slutar i fängelse. Tvärtom skulle jag se det som en befrielse för mig om jag upptäckte henne med en älskare. Kanske jag borde göra slut innan, Det vet man inte förrän efteråt :)

Det kan ju ordna upp sig när ungarna blir lite större ist för som ofta att man separerar då.

För att återgå till påhoppet, skulle jag veta utan tvivel att hennes älskare var prostituerad så skulle jag inte förlåta henne lättare men däremot komma över det snabbare. Och att det inte går att förstå för somliga är för mig mäkligt. Det måste ju vara mindre smärtsamt om partnern ligger med en helt utan känslomässiga band än med en gift granne som partnern är förälskad i, t.e.x.
  • bodegapeppe
    Helen C skrev 2010-05-08 12:43:25 följande:
    En fråga bara. Ni som e otrogna.. Vad är de brist på hemma????? Vad är de er sambo/man/Kvinna inte kan ge er????
    Då jag varit det så har det varit p.g.a. avsaknad av bekräftelse. Fysisk och psykisk.
Svar på tråden Ni som är otrogna, var ses ni för sex?