Inlägg från: summertime01 |Visa alla inlägg
  • summertime01

Ni som är otrogna, var ses ni för sex?

Alltså jag förstår inte vissa som skriver inlägg här. Om nu många anser att detta är ett känsligt ämne att prata om m.m. Va fan läser ni här för då? Håll er till annat. Hon ställer en FRÅGA om EN sak, kan inte folk bara svara på frågan och sedan skita i om det är rätt lr fel, för det är väl upp till henne om det är just rätt lr fel. blir less på alla moralkärringar m.m. som tror sig veta att allt om allt.. kom ner på jorden och inse att allt fan inte är perfekt.. och det är inklusive er, moralkärringar!

INGEN ÄR PERFEKT och jävla tur de, tänk så förbannat tråkigt det skulle bli isåfall.. :D...!

• summertime01

Dom som har störst käft kommer tillslut att vara otrogen själv... JAG fattar inte hur folk kan sitta och trycka ner andra människor om hur dom väljer att leva SINA liv.. detta är ett val som TS har valt och låt hon leva det. Hon ställde en fråga och då förväntar hon sig att få ett svar på just den frågan och inget annat. Sköt er själv och skit i andra, tro mig.. ni kanske kan slappna av lite då!

Jag skiter i va andra gör med sina liv för jag har mitt eget att tänka på. Att man ens har orken och energin att lägga ner på andra. Näääääääää..... GIVE UP....

TS.... GO FORE IT... Det är ditt liv och det är bara du som bestämmer hur DU vill leva det!!

Svar på tråden Ni som är otrogna, var ses ni för sex?