• Anonym

Ni som är otrogna, var ses ni för sex?

Du ställer ditt eget "skulle det inte kännas bra" mot hennes rätt att välja sitt liv på sanningsenliga grunder. Sedan väljer du och sätter dej själv främst. Vrid och vänd - men du mår bra på bekosnad av henne.

• Anonym
    Anonym skrev 2009-11-26 14:49:15 följande:
    Anonym (Fantasifull) skrev 2009-11-26 14:44:40 följande:
    För dej är det kanske en fin familj, men för din partner - om den fick veta - är det inte så säkert en fin familj. Du sätter dig själv i vetskapens finrum o myser och din partner i okunskapens källare. Jag har för mej det kallas egoism.
    Och ändå känns det som att du har ÄNNU mindre kunskap om hur hennes/hans familj fungerar och ändå uttalar du dig som om vore du chef i vetenskapens finrum.....
  • Anonym
    Anonym skrev 2009-11-26 15:00:28 följande:
    Och ändå känns det som att du har ÄNNU mindre kunskap om hur hennes/hans familj fungerar och ändå uttalar du dig som om vore du chef i vetenskapens finrum.....
    Jag behöver inte ha explicit kunskap om enskilda individer för att ha generella kunskaper i psykologi. Simple as that.
  • Anonym

Anonym (Fantasifull) skrev 2009-11-26 15:00:39 följande:

Jo så kan det nog vara...Kanske jag är egoistisk..Men när jag sitter och överväger så kommer ja galltid fram till samma sak. Har många gånger funderat på separation för att inte "den andre" ska bli sårad men drar mig ur i sista stund. Men vad ska man göra åt driften.Dock träffat en hel del kvinnor i exakt samma sits där dom vill leka men samtidigt ha kvar sitt "vanliga" liv och inte bryta upp.
    Ja, det är självfallet inte enkla beslut att fatta i en knepig sits - jag är bara av åsikten att varje individ borde ha rätten att välja sitt liv på sanna grunder - något som du faktiskt förnekar henne nu. Men måhända är det bästa av 2 onda ting det du gör - vad vet jag.
  • Anonym

när jag träffar min älskare sker det alltid i bilen.Otroligt skönt är det,och spännande.
    Vid 4 tillfällen har det varit hos mig när min man är bortrest.Då har jag ringt min man 10 minuter innan för att vara helt säker på att han inte är på väg hem.'

Hotell har vi ochså använt av oss några gånger.
    Tvättstuga.Skogen på sommaren.

Vi har träffats i 5 år så allt har gått bra hittills.

• Anonym

fast detta har ju funkat i 5 år så nej,det är ingen konstigheter ha ha.

• Anonym

Ursäkter ursäkter.... Jag har också varit med en missbrukare men inte fan var jag otrogen för det. Jag gjorde slut på vårt förhållande och gick vidare i livet.

• Anonym
    Matteokej skrev 2010-04-13 20:13:08 följande:
    Är det din personlighet att upprepa vad andra sagt? Vad är en moralkaka? Är det plötsligt fel att ha moral? Din personlighet är lövtunn och ytlig. Finns det nåt liv där innanför skalet överhuvudtaget?
    Oj oj oj =) Det här var tydligen ett känsligt ämne. Varför kan du inte hålla dig till ämnet. Om du, Matteokej, vill ventilera din svåra barndom eller något annat som jag inte bryr mig om så kan du starta en egen tråd.

Och då till ämnet!

Tips på ställen.
    Toalett på jobbet
    Dusch på jobbet
    hennes kontor
    hans kontor
    konferensrum med soffa =)
    bilen, gärna kombi
    skogen.. gärna med filt, går dock bra utan
    Hotellrum =)
  • Anonym
    Helen C skrev 2010-05-08 12:43:25 följande:
    En fråga bara. Ni som e otrogna.. Vad är de brist på hemma????? Vad är de er sambo/man/Kvinna inte kan ge er????
    För min del, enbart kravlöst sex.

Ingår i en grupp inne i stan. Idag är vi 8 par som hyr restauranger etc och ses.
    Nej, det är inga swingerspartyn, utan vi kan ses i en öppen miljö med likasinnande.
    Troligtvis är det svårt för en utomstående att förstå sånt här.

Livet är kärlek och sex och det behöver inte alltid hänga ihop.
    SE på ONS.
Svar på tråden Ni som är otrogna, var ses ni för sex?