• Anonym

Ni som är otrogna, var ses ni för sex?

Kan vi inte hållas oss till ämnet så kan alla moraltanter bilda en ny tråd om otrohet.

Ts, kan du inte åka iväg med din älskare över helgen? Finns en massa härliga spa!

• Anonym

Såna puckon det finns!!!!!! Vill man ha sex med andra än sin partner så kan man fan i mej säga det till sin partner. Så frb fegt och ynkligt!!

• Anonym

Jag träffade en upptagen man förut och då var vi mest hemma hos mig... men det var ju enkelt eftersom jag var singel. Men vi var även på kontoret, toalett på uteställen och på hans sommarställe.

• Anonym

Jag o min gifte älskare träffades på hundklubben där vi båda var medlemmar, hemma hos honom när hans fru jobbade, i en kompis lägenhet då denne var bortrest, i skogen, i bilen, hemma hos mig då min make var borta...
    Nöden är uppfinningarnas moder heter det ju

• Anonym
    Anonym (TS) skrev 2010-05-25 23:10:23 följande:
    Vad skönt att höra! Du kommer säkert ha ett gediget jobb här på familjeliv att lära ut delar av din stora visdom Ska inte säga något om din ålder alls, men nog hade jag svårt att se mig själv i den här sitsen då jag var 19 Allt var ju liksom rätt solklart på den tiden.. Otrohet och familjeliv? Why not? Familjeliv är som du sett ett stort forum. Diskussioner om buttplugs hör inte heller direkt ihop med familjelivet. Bara för att man blir förälder suddas inte allt annat ut. T ex så kan man sluta älska den person som är pappa till barnen.
    hahahah...helt rätt!
  • Anonym
    Zelogath skrev 2010-05-25 23:04:28 följande:
    Blev medlem endast för att jag såg denna tråden genom msn.
    Alltså, först och främst-
    Ni som lipar över att det kommer hit moralkärringar och skriver, kan man vänta sig något annat?
    Deal with it.
    Själv tycker jag att det är ironiskt att det finns ett forum för otrohet på en sida som heter "familjeliv".
    Och jag vill inte höra något skitsnack att "otrohet hör till relationer/livet" för det är lika sant som att alla röstar i valet.
    Vissa folk har ingen skam eller moral i kroppen, vissa tycker att de "förtjänar" att sätta på något nytt, grattis till dem säger jag bara, själv så skulle det aldrig falla mig in att vara otrogen.
    Varför?
    Jo, för jag älskar min fästmö, och jag skulle inte göra något som kunde skada vår relation.
    Och för er som försvarar er mot moralkärringar med "tro inte ni vet allt" etc etc-
    Sant, men kan ni ärligt talat komma med en bra ursäkt till att vara otrogen?
    Ni är desperata och sätter på folk hos vänner och i bilar och Gud vet vad, allt för att inte er man eller fru ska komma på er.
    Alltså vet ni ju att det är fel?
    Om nu inte era äktenskap/relationer duger, varför inte sluta?
    Om ni nu älskar den andra parten så mycket, varför inte bara säga som det är?
    Jo, för att ni är själviska.
    Bra föredöme ni blir för era barn också, vad säger ni till dem när de växer upp och är otrogna?
    Säger ni aja baja då eller klappar ni dem på axeln och säger att that's life?
    Håller med om att ingen är perfekt, men jag tycker faktiskt att det måste ligga någonstans i människans natur att inte vara TOTALT hjärtlös.
    Bryr mig inte om ifall 30 mammor försöker läxa upp mig efter detta inlägget, jag ville bara informera er om att vissa mammor sköter sig såpass i livet så de får ungar som jag.
    Ser jag mig som någon bättre än någon annan?
    Nej, men jag kan stolt säga att jag har fått en moral som jag inte skulle byta bort mot något.
    /19-årig kille, trogen, med trogen tös
    Ps.
    Många lär nog skratta ut mig för att jag är så ung och "tror mig kunna mer om livet än  vi som klämt ut tre ungar på tjugo år", so go ahead laugh- jag strävar iaf efter att leva ett liv jag kan leva med oavsett vad som händer.
    "Den vise söker visheten, dumbommen har funnit den"
    Lille vän, undrar om du kommer tycka likadant om 20 år...  :) people change.
  • Anonym

såg saggefläckar i en säng på mitt jobb, så där har folk roat sej, liksom jag själv har..... å på mitt jobb är man präktig ska ni veta!!!!!! bara trohetsivrare. haha!!!!!!! så hitta en plats på jobbet!

• Anonym
    Anonym (TS) skrev 2011-06-01 19:59:07 följande:
    Men seriöst, har du över huvudtaget läst mina inlägg?? Jag skrev att steget mot skilsmässa var taget och att jag nu lever med den mannen jag träffade när jag startade tråden för över 1½ år sen.
    Det är ju ett annat nick som skrivit tråden.
  • Anonym
    Anonym (Herregud) skrev 2011-06-03 20:23:27 följande:
    Sluta vara så rädda för att vara ensamma människor. Bygg upp er själva och skaffa lite självkänsla innan ni drar med andra ner i er skit.
    Det vore bättre om ni insåg att det är bara ni som gillar att kräla i skiten, vi väljer istället att leva så att vi mår bra av det vi gör...
  • Anonym
    Anonym skrev 2009-11-26 10:04:36 följande:
    man kan inte Älska ngn om man är otrogen mot den
    Kan man visst det!
  • Anonym
    Anonym (Herregud) skrev 2011-06-03 21:09:48 följande:
    Hur går det ihop? Att förnedra och svika är inte en kärlekshandling i mina ögon..
    Förnedring och svek är vad du väljer att se...
  • Anonym
    Anonym (Herregud) skrev 2011-06-03 21:21:52 följande:

Men om din partner också ser det så och du inte frågar denne innan så är det väl ett sätt att visa att man inte älskar någon. Då riskerar du att förnedra och såra någon som du påstår att du älskar.. Det är inte kärlek

Det är bara det, att det oftast är det mycket mer komplicerat än så, det du nämner kan säkert passa in på engångligg typ fyllegrej, men är det en fast relation "på sidan om", går det oftast inte att förenkla som du gör..
  • Anonym
    Anonym (Herregud) skrev 2011-06-03 21:39:11 följande:

Men du väljer ju medvetet att ta steget ifrån din partner. Varför lämnar man inte relationen då? Varför kan man inte stå upp och vara ärlig? Jag kan tyvärr inte tro på att man älskar någon om man medvetet sårar på ett sånt sätt. Har man problem i en relation så löser man dem annars lämnar man.

Men förmodligen har vi en mycket olik syn på kärlek och respekt. För mig är det en omöjlighet att vara medvetet elak, mitt dåliga samvete hade förstört mig. Jag har den respekten för mig själv och för mina medmänniskor.

De frågor du ställer finns lika många svar på, som det finns de som har en affär på sidan om, vilket även gäller för att definera kärlek å respekt.., din defintion är en återspegling av det du har fått lära dig, vilket självfallet leder till att det aldrig går att komma fram till vad som är rätt/fel, när andra inte gör samma defintion som dig...
  • Anonym
    Anonym (Herregud) skrev 2011-06-03 21:50:58 följande:

Jag har lärt mig att respektera andra människor, att inte vara elak, att inte ljuga, att inte slåss och att behandla människor utifrån hur jag själv vill bli behandlad.

Jag vill inte bli bedragen, därför är jag inte heller otrogen. Jag vill inte vara orsaken till att oskyldiga lider.

Och det nog svårt för mig att förstår att något av det jag lärt mig att man inte gör är något helt acceptabelt för någon annan. Och jag hoppas verkligen jag slipper möta dessa människor och än mer beblanda mig med dem.

Men jag är nyfiken på hur det kommer sig att du inte lärt dig samma saker som jag.

De flesta har säkert lärt sig samma saker, men situtionerna vi hamnar i avgör hur vi använder oss av det.., det enda som nästan alltid är sig likt, där är utomståendes fördömande/åsikter, trots att dom alltid saknar kunskap om vad som hänt och varför det hänt/händer..
  • Anonym
    Anonym (Den andre) skrev 2009-11-26 09:43:41 följande:
    Med risk för att somliga ska sätta moralkakan i halsen
    Ni som är otrogna och där båda parter har förhållanden, var ses ni för era intima stunder? Givetvis ska det vara ställen där man inte riskerar snabb upptäckt!
    Jag vill inte ta hem min älskare hem till mig, och inte heller åka hem till honom.

Behöver verkligen tips!
    Har varit med om liknande fast istället lurade jag och frugan älskarinnan. Det var en kvinna på frugans jobb som frugan verkligen HATADE. Denne kvinna kunde vädra mushålet lite var det passade och vara allmänt odräglig på jobbet och översittare som skulle sno alla män. Så ja o fruga min kom överens om att lura denne till aatt ja låg med henne o min fru var helt ovetandes men hon visste hela tiden. Vi filmade de utan att älskarinnan annade något och sedan skikade vi filmen til en porrsajt. Min fru och jag skrattade gott åt d e hela. o kvinnan är helt ovetandes änn. men de man inte vet har man inte ont av.
  • Anonym

tvättstugan (ligger i källaren och vi bor i lägenhet) eller hemma när mannen reser i jobbet

• Anonym

Är själv singel men träffar en gift man.. vi brukar gå hem till hans vänner och när det ej funkar kör vi i skogen och liknande. kan tyvärr inte hålla till hos mig av andra anledningar..

• Anonym

hotell, bilen, utomhus, hemma hos honom, åk på finlandskryssning eller resa ihop och säg att du ska åka själv (min mammas kompis gjorde så i flera år), 

Svar på tråden Ni som är otrogna, var ses ni för sex?