Inlägg från: Anonym (jag med...?!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (jag med...?!)

Sår i underlivet

Nu blev jag ju lite fundersam när jag läste detta.. har också så..

Eksem i hårbotten har jag haft.... ja jag vet inte hur länge.. många många år, sen jag var liten och det är jag inte längre.. ;) Säkert 25 år. Har tjockt hår så jag har mest trott att det är vanlig mjäll. Brukar få så även i ögonbrynen men har trott att jag bara är torr. För många år sen fick jag någon salva på vårdcentralen men det hjälpte inte nämnvärt. Brukar ibland ha bakom örat också, vilket kommit och gått rätt länge, det brukar kunna vara lite men det nöts där då jag har glasögon.
    Lite nu och då under det senaste året eller så har jag ibland fått röda "märken" i armhålan som försvinner efter ett tag /har använd en kortisonsalva/ och har nu nästan jämt i ljumsken. Är alltid rött där, ibland kliar det och blir lite svullen, och blir -som ni säger- som smulat papper (antar att det är huden som skavs av). Och jag har det i underlivet, där blygdläpparna går ihop fram, kliar ofta, blir som sår och svider..

Vad ska jag göra..?! Som om ni vet det.. ;) Gå till läkare eller kan man behandla själv med receptfria salvor..?!

Svar på tråden Sår i underlivet