Sår i underlivet
Jag var ju på Ungdomsmottagningen, som sagt.. och barnmorskan som undersökte mig hade undersökt mig 1 år innan, för samma sak. Men hon kom fram till at jag troligen var torr och skulle prova att smörja med vanlig hudkräm. Andra gången jag var till henne (dvs. sist, i maj) så råkade gyn.doktorn vara där för ett annat ärende (hon kallas bara in om det är något spec) och då tog hon en snabbkik och sa att det var någon form av underlivseksem och skrev ut Elocon. Blev det värre skulle jag ringa Kvinnokliniken och hälsa från henne.
Första gången jag var dit togs prover för könssjukdomar.. på UM är dom inte så avancerade att dom kan göra så mkt mer än så.
Anonym (,-,-) skrev 2009-12-08 11:44:41 följande:
När jag hade mina problem kliade det nog överallt tillslut. Det spred sig med åren.Enl. gyn var det blåfärgat, inget jag själv kunde se.Detta är inget en BM har så stor kunskap om, så det är inte så konstigt.Om gyn var förbryllad, varför tog h*n inga prover kan man undra.....Som min gyn förklarade måste man ta prover för olika åkommor kan se väldigt lika ut,