• cattis13

    Från Bulgarien idag!

    Hej!

    Ville bara berätta att vi kom hem med vår dotter idag ifrån Bulgarien och det känns så underbart att allt äntligen är klart och att nu kan vi börja leva tillsammans som en familj.

    Allt gått jättebra och hon har klarat omställning över förväntan. Taxi, flyg x2, buss och till slut vår bil har gått som en dans och det allt på en och samma dag. Med tanke på att i söndags var första gången i sitt liv som hon åkte bil.

    Glad som en lärka och härmar efter det mesta. Utvecklats enormt sedan vi träffade henne i augusti.

    Nu ska vi bara njuta av att vara föräldrar. Lycka till allihopa med megivande,bb och rb.

    Stolt och lycklig mamma!

  • Svar på tråden Från Bulgarien idag!
  • SofiaO

    Grattis!! Vad härligt för er Jag vet inte vem du är eller vad ni gått igenom, men vi har i alla fall en sak gemensamt; vi är föräldrar! DET vet jag däremot hur det är.

    Lycka till med allt!

  • cattis13

    Hej och Hopp skrev 2009-11-26 21:11:25 följande:


    Välkomna hem! Hur gammal är dottern?Låter underbart!
    Tack så mycket. Hon har precis fyllt 3 år!
  • Linisen

    Härligt att vara hemma igen, spännande att det rör på sig lite i Bulgarien!

  • Carolty

    Vad härligt, Grattis!!

    Jag minns hur det var när vi kom hem, all anspänning bara rann av och jag grät och grät av lycka över att vara hemma igen tillsammans med världens gosigaste lilla dotter. Tänk vad många mysiga stunder ni har framför er!

  • Kluran

    Välkomna hem hela familjen ! Så underbart att allt har gått så bra med allt!

    Vi hörs!
    Kramar till hela familjen från mig och mannen

Svar på tråden Från Bulgarien idag!