• MejaKiZnic

Bjud in till din blogg här //fortsättningstråd

Dags för en ny tråd då den andra går ut imorgon, man vill ju inte missa något trevligt blogginlägg

BLOGGA PÅ!

Snabbt gällande regler:

Istället för att tillåta massor av likadana trådar som endast går ut på att alla länkar till sin egen blogg startas denna samlingstråd och alla övriga stängs.

Använd alltså denna för detta ändamål. Nya som startas kommer att plockas bort och hänvisas hit.

Vi vill samtidigt passa på att påminna om villkoren kring blogglänkar gällande reklam och marknadsföring.

Det är inte tillåtet att (i forumet) länka till en blogg som man har ekonomisk vinning av. Det kan handla om att man t.ex. har annonsering på sin blogg, att man har bloggen som webbutik för saker man säljer, eller att bloggen ligger hos en blogghost där man tjänar på antalet besökare.
    Ett exempel på blogghost där man tjänar pengar på antalet besökare är metrobloggen, därför är det inte tillåtet att länka till sin metroblogg i foruminlägg eller i sidfoten på inlägg (för de som har PLUS).

Äldre trådar:

www.familjeliv.se/Forum-5-155/m43339681.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-155/m45776455.html

MammaKiZnic.blogg.se

• Svar på tråden Bjud in till din blogg här //fortsättningstråd
  • 2diamonds

Hej!

27 år, mamma till en tokig liten 3 årig kille som ska bli storebror till sommaren. Lever tillsammans med min fästman D som jag så fint kallar honom här i bloggen. Jag är även matte till världens goaste pittbulltik Nicki.

Så vad kommer du kunna läsa i min blogg?  Ja en massa kul såklart! Skriver om allt från min vardag till en utekväll med mina vänner. Vi är en familj som sällan har tråkigt. Vi är ofta ute och reser och upptäcker vida världen.

Jag skriver inga långa romaner, lite text och mycket bilder. Precis som jag själv vill att en blogg ska vara.

Jag kommer dela med mig av Livets underbara stunder!

Välkommen!

livetsunderbarastunder.bloggplatsen.se 

• Lioness
    E t t t u s e n g i l l a r e !

Tror ni det är möjligt att få till upp gillar-antalet till 1000 gillare innan nyår? Det är ynka 97 personer som saknas.

Det vore otroligt kul om vi tillsammans kunde nå det magiska antalet - 1000 gillare - genom att dela sidan vidare så att familj, släkt, arbetskamrater och vänner kan få ta del av allt gott som bjuds här hos Bagerskan.
    Bagerskan är en blogg som handlar om bakning, recept och inspiration,

www.facebook.com/bagerskan

Tillsammans fixar vi det här!

Många kramar Karin
    Besök gärna www.bagerskan.se
  • 123ABC

Idag har jag bloggat om glossybox, min dotter som skulle iväg på kalas och att jag har klippt min son för att jag inte fick tag på någon frisör! Blev nöjd faktiskt;) 4livliga.blogspot.se/

Svar på tråden Bjud in till din blogg här //fortsättningstråd