• cat7799

Anklagad för att nästan kvävt hans barn (Långt)

jo en fyra åring borde kunna äta ris åt minnstone själv, köttet får men naturligtvis hjälpa till med i den åldern anser jag,
    mina bonusbarn när jag träffa dom de var ca 5 o 7 år gamla 5 åringen använde då fortfarande nappflaska när han skulle dricka, men jag dukade aldrig fram det utan en mugg visst var det protester  men jag inser att jag gjorde rätt. så även min man.
     nu är de 17 o 19 år och nu först hävdar de att jag misshandlar dom, men jag har aldrig varit ensam med dom det senaste då anklagelserna började komma, och att vi har två gemensamma barn på 7 o 9 år, där emot fick jag ett slag i ansiktet av biomamman när jag skulle lämna donusdottern (vilket hon såg när hon var nio) i skolan och hon fick böta för det, vissa tycker jag var elak som anmälde henne men ska man bara acceptera sånt.

i början accepterade dom mej trots lögner o gap o skrik ifrån biomamman, o nu anklagas för misshandel de vet ju vad som är sanning el ej,
    de har ännu inte gått till polisen med deras falska anklagelser.  
    och säger att de skulle stå o skratta på min begravnig.
    det gör så ont i mitt hjärta.
    men håller men Tereza försök få hennes pappa till bvc bättre att kolla upp än att strunta i detta Kan ju vara allvarligt.

Svar på tråden Anklagad för att nästan kvävt hans barn (Långt)