Inlägg från: Anonym (Ac3) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ac3)

Ta bort analflikar SNABBT! Var i Sthlm?

Anonym skrev 2009-11-28 23:18:02 följande:
    Varför kan man aldrig bara få svar på sin fråga här på FL? Måste man alltid få ett helt resonemang av någon som tycker man gör fel? Om man inte vet var analflikar snabbast borttages(vilket är det enda TS vill ha svar på) så kanske man kan låta bli att svara helt enkel.
    Jag håller med!!
    Det ska läggas in kommentarer om barn i Afrika och att karl´n man lever med är ett svin som inte tycker man duger bla bla bla bla!!!!
    Typiskt FL...

Tyvärr bor jag inte i Stockholm och kan inte svara på Ts fråga men jag kan tipsa om Ac3 på apoteket. Jag hade också hemorojder under graviditeten och använde Ac3 för inte så längesen, och flikarna blev också mindre
    men ge inte upp direkt utan använd det 2-3 ggr /dag i 2 veckor.
    Jag lovar! Det hjälper!!

Lycka till Ts
  • Anonym (Ac3)

Anonym (Blä!) skrev 2009-11-28 23:26:33 följande:

Anonym (Ac3) skrev 2009-11-28 23:24:55 följande:
    Tack Och tills vidare ska jag prova den Ac3! Nu börjar vi komma någonvart i den här tråden. Stort tack
    you´re welcome

sen tror jag inte det är nån värre operation, som nån skrev heller...
    är det inte så att dom stryper blodtillförseln till flikarna bara...?
    Visst, det kommer säkert göra ont att gå och "bygga björnar" ett tag efteråt, men det är nog inte värre än att göra det när man har hemorojder!!
  • Anonym (Ac3)
    Anaiah skrev 2009-11-28 23:31:44 följande:
    Anonym (Blä!) skrev 2009-11-28 23:26:33 följande:
    Xyloproct är toppen också, blodkärlssammandragande salva med kortison och bedövande i ett - skitbra (bokstavligen )!
    jag slet med Xyloproct i flera år innan Ac3 fanns på marknaden, och för mig funkade det aldrig riktigt bra... I brist på annat smörjde jag och smörjde och smörjde och visst blev det väl lite bättre men så fort jag hoppade över nån dag så va det lika illa igen
    Med Ac3 behöver man inte ens smörja, man trycker in det så får det verka under dan. och efter 2 veckor: Poff! Borta!!

Men jag vet fler som gillar Xyloproct så den är säkert bra, fast med mig klickade det inte riktigt...
  • Anonym (Ac3)
    Henrik34 skrev 2009-11-28 23:37:53 följande:
    Sant. läste det nu. Tomma drojder kan man väl säga. Fladdrar de då?
    Ha ha haha!!
    Mina kunde inte fladdra...
  • Anonym (Ac3)
    Dr Mupp skrev 2009-11-29 07:34:56 följande:
    Klådan kan beror på att det läcker ut vätska via rumpan. Analflikar kan göra att det inte är helt tätt och då sipprar vätskan ut och den ger klåda. Riktigt äckligt faktiskt *blä*Är det så att det läcker vätska så bör problemet räknas som medicinskt och då får du operationen (de bränner bort flikarn eller stryper blodtillförseln) betald av landstinget. AC3 och cyloproxt är jättebra mot hemmisar, men mot flikarna är de ingen hjälp.
    Jo! Ac3 hjälpte mot mina flikar!
    Jag ljuger inte vettu...
  • Anonym (Ac3)
    Anaiah skrev 2009-11-29 00:01:57 följande:
    Anonym (Ac3) skrev 2009-11-28 23:39:42 följande:
    Sant, Ac3 är verkligen enkelt att använda. Jag körde med Ac3 efter första förlossningen och jag tyckte också det var toppen då. Det smörjde ju bra också så man behövde aldrig riktigt ta i, plus att det lugnade irritationen. Xyloproct har ju kanske en lite annan funktion. Vet du om Ac3 också är blodkärlssammandragande på samma sätt som Xyloproct?
    jag vet inte vad det står om det, jag vet bara att min aflikar blev REJÄLT mindre när jag använde Ac3... vänta, jag ska kolla fass.se
  • Anonym (Ac3)

kommer inte in på fass.se just nu tyvärr...??
    Kollade på apotekets sida men det stod inte så mycket om det...

men den kostar 200 spänn... kan ju va värt att prova ett par veckor...
    för MIG hjälpte den, både mot hemorojder och mot flikarna!

• Anonym (Ac3)
    Anonym skrev 2009-11-29 13:31:46 följande:
    Anonym (Ac3) skrev 2009-11-28 23:39:42 följande:
    försvann de så pass mycket att du kunde ha analsex sedan? försvann de helt så att säga?
    ja här gökas det i analen
    jag har en liten liten liten kvar, men varken jag eller gubben kännar av den...
    hoppas Ac3 hjälper er också nu då, så jag inte ger er falska förhoppningar...
    Men som sagt, 200 spänn kan det ju va värt att slänga ut IFALL det hjälper er.
Svar på tråden Ta bort analflikar SNABBT! Var i Sthlm?