• Anonym (Blä!)

Ta bort analflikar SNABBT! Var i Sthlm?

Jag har till ,min fasa upptäckt att jag fått analflikar Så jäkla äckligt!
    De måste bort NU! Någon som har tips om läkarmottagning utan någon direkt väntetid där man kan få det fixat? Jag kan inte ha sex innan de är borta!

• Svar på tråden Ta bort analflikar SNABBT! Var i Sthlm?
  • Anonym

vad är det?
    samma som hemorojder?

• Anonym (Blä!)

Jag hade hemorojder då jag väntade barn, nu då de gått tillbaka finns det kvar hud, som tomma hudsäckar fast väldigt små. Skinnflikar helt enkelt. Blä!

• Anonym

Jag har också flikar kvar efter hemorojderna jag fick under graviditeterna,
    Och jag kan då ha sex precis som innan,

• Anonym (Blä!)
    Anonym skrev 2009-11-28 22:33:12 följande:
    Jag har också flikar kvar efter hemorojderna jag fick under graviditeterna, Och jag kan då ha sex precis som innan,
    Jag KAN ha sex, men jag vill inte. Hur sexigt är det med flikar hängande ur rumpan då man blir tagen bakifrån?
  • Anonym (stolt flik)
    Anonym (Blä!) skrev 2009-11-28 22:38:32 följande:
    Jag KAN ha sex, men jag vill inte. Hur sexigt är det med flikar hängande ur rumpan då man blir tagen bakifrån?
    Det är nog värre att ha en man som slutar ta dig bakifrån pga analflikar! Så länge du inte behöver se dem, varför bry sig???
  • Anonym

antagligen lika sexigt som häng-tuttarna efter amningen, som bristningarna och den påsiga/degiga magen.

har man varit gravid och fött och ammat ett/flera barn så förändras kroppen, JAG skiter i det, jag har bristningar lite här och var, magen är degig och jag kan ha ett helt pennskrin under tuttarna, och lite analflikar som kikar fram då och då. I mitt liv så har jag såååå mycket annat att bekymra mig om och lägga min energi på och jag tycker så synd om alla kvinnor som inte kan vara nöjda som det är.

• Anonym (Blä!)

Anonym (stolt flik) skrev 2009-11-28 22:47:13 följande:

Det är nog värre att ha en man som slutar ta dig bakifrån pga analflikar! Så länge du inte behöver se dem, varför bry sig???
    Jag är ganska mån om både mitt inre och yttre, och vill inte ha saker som jag inte finner estetiskt tilltalande om jag inte måste.
    Min snubbe bryr sig inte,men för mig är det viktigare att jag själv är nöjd med min kropp än att ngn annan är nöjd med den. Det är ju trots allt min kropp
    Det är jättebra om man känner att det är ok med flikarna, jag önskar att jag kunde känna så för att slippa gå och visa röven för läkaren...
  • Anonym (Blä!)
    Anonym skrev 2009-11-28 22:49:32 följande:
    antagligen lika sexigt som häng-tuttarna efter amningen, som bristningarna och den påsiga/degiga magen. har man varit gravid och fött och ammat ett/flera barn så förändras kroppen, JAG skiter i det, jag har bristningar lite här och var, magen är degig och jag kan ha ett helt pennskrin under tuttarna, och lite analflikar som kikar fram då och då. I mitt liv så har jag såååå mycket annat att bekymra mig om och lägga min energi på och jag tycker så synd om alla kvinnor som inte kan vara nöjda som det är.
    Jag har också en hel del annat att göra, bland annat två barn.
    Men jag tycker att jag har tid att offra 40 min av mitt liv för något som kan dels bespara mig känslan av att vara oattraktiv och dels ger mig obehag i form av klåda och svårt att torka mig efter att ha gjort nr 2.
    Är det även ok att vara urininkontinent eftersom man har annat att tänka på eftersom man är mamma??
  • Anonym

Anonym (Blä!) skrev 2009-11-28 22:51:29 följande:

Anonym (stolt flik) skrev 2009-11-28 22:47:13 följande: Jag är ganska mån om både mitt inre och yttre, och vill inte ha saker som jag inte finner estetiskt tilltalande om jag inte måste. Min snubbe bryr sig inte,men för mig är det viktigare att jag själv är nöjd med min kropp än att ngn annan är nöjd med den. Det är ju trots allt min kropp Det är jättebra om man känner att det är ok med flikarna, jag önskar att jag kunde känna så för att slippa gå och visa röven för läkaren...
    Jag är också mån om mitt inre och yttre, jag tvättar mig dagligen, har hela och rena kläder i passande storlek och byter underkläder varje dag, ingen smuts under naglarna och jag toppsar öronen regelbundet. jag sminkar mig ALDRIG för jag vill inte förstöra min hud och jag är sparsam med hårgelen, och när det kommer till mitt inre så varje gång jag ser mig i spegeln ser jag en kvinna på snart 30 år som är fördomsfri och duger precis som hon är, jag är bra på det jag gör och jag visar hänsyn och är sympatisk, men med tanke på ditt resonemang så verkar det som att du egentligen inte är så mån om ditt inre utan mest om ditt yttre.
    vad är några analflikar i jämförelse med barn som svälter ihjäl eller blir misshandlade till döds????

Jag menar inte att kritisera ditt tänkande på nått sätt, jag vill bara att du ska förstå att du är precis lika vacker och fantastisk nu som du var innan analflikarna, du är samma person nu som då med samma personlighet, karaktär och karisma,

Ta operationspengarna och köp en bok till ditt barn istället, sen struntar du i make-upen på lördagmorgonen och kryper ner med ungen i sängen och läser istället. då kommer du att komma till insikt att dessa flikar betyder ingenting och så kommer du att bli mycket lyckligare och tillfreds med livet.
Svar på tråden Ta bort analflikar SNABBT! Var i Sthlm?