Inlägg från: Dallandra |Visa alla inlägg
  • Dallandra

Unga mödrar Danmark

Jag tror ju inte att två kompisar som själva aldrig fött barn är det bästa stödet under en förlossning... Men usch, jag blir INTE sugen på att föda barn igen när jag ser det, det gör ju så in i h-vete ont!! Jag har inte hunnit få någon bedövning vid någon av min två förlossnignar så någon smärtlindring har det inte varit tal om...
    Får hoppas att det slutar bra för henne och bebben, inte bra när hjärtljuden går ner..
    Hennes kompis har likadana ögonbryn

• Dallandra

OJ vad chockad jag blev att det tagit slut med Ms och hennes nya stora kärlek.. inte alls Hur har hon råd med hund?? Hon har ju inte ens råd med mat utan äter hos sin mamma ofta

Ser framemot morgondagens program och Sabrina!

• Dallandra

Vad kul det var att se June, hon har ju ändrat sig helt! Kände inte igen henne först, hon verkar må så mycket bättre nu

MS Kan väl ändå kosta på sig ett litet leende när hon söker praktikplats, hon ger ett oengagerat och trist intryck. Fattar inte heller varför hon släpar med Tino, det kan ju ge intryck att hon inte har någon som kan passa honom utan att hon måste ha med sig honom överallt.... Drog lite på munnen för något avsnitt sedan när hennes mamma sa att hennes starka sida är hennes personlighet Av det man ser på tv verkar hon bara trulig, bortskämd och lat!

• Dallandra

Jag förstår att Sabina tycker det är jobbigt att bli så övervakad som hon blir. Jag tror dock, som någon annan skrev tidigare, att det ligger mer bakom än hennes ålder att de håller koll på henne.

Haha ja Camillas byxor var inte snygga Bekväma säkert men ack så fula.

Kommer sakna UM, hoppas att det inte blir ett allt för långt uppehåll!!

• Dallandra

Men vad f-n är det för sätt?? Att lägga ut avsnitten på nätet utan att tala om det

• Dallandra

Men jag vill ju se fler avsnitt av um danmark!!!! {#lang_emotions_yell} Finns det inga fler avsnitt så få de sätta fart och spela in vill ju se hur det går för alla!!

• Dallandra

Jaaaa!!! Väldigt dum tid dock, mitt i matlagningen, men min man får väl ta hand om töserna och maten med jag bänkar mig framför tv:n

Hoppas jag inte glömmer det bara

Svar på tråden Unga mödrar Danmark