Unga mödrar Danmark
hoppar in här också
hoppar in här också
Ville bara tacka för en uppdatering för ja missat en hel veckas avsnitt trist men sant,har haft praktik som har slutat kl 17 varje dag och så har man varit hemma runt 17.30 så man har missat mkt men tack ännu en gång
Snälla tjejer berätta vad som har hänt ja missade allt f*n också men jag satt i ett viktigt samtal om jobb bla....snälla berätta
I dagens program fick vi lära känna Hannah 16 år gravid av misstag sa dem,pappan ville inte vara med i bilden och hans föräldrar ville att hon skall göra abort men hon behåller det och bor kvar hemma hos sin egen mamma och hon har fått precis fått veta att hon väntar en liten tjej så hon var på shoppingrunda med sin mamma för att fira detta.
Man fick träffa June och hennes sambo och det går hemma för de e sjukskrivna pga de har haft 2 inbrott på kort tid så ingen av dem mår bra av det men nu e båda innen på att läsa upp lite betyg och sedan komma ut och jobba.
Sabina har bestämst sig att hon vill inte amma lilla Simon för det kändes inte rätt så han får modersmjölkersättning men han äter lite dåligt tycker hon.Men hon bor hemma nu alltså kommit hem från BB och jag håller med er att han e riktigt liten söt kille.
Jag missade de första 10 minuterna men jag kunde återberätta en hel del ändå tycker jag...
I morgon dagens avsnitt
Vi får träffa Hanna,June igen och ngt om Camilla och Melissa har ledsnat på vara på sjukhuset
Det var bara kul att skriva ner vad som hände idag kände att det var som ett tack för all uppdatering vad som hände förra veckan som jag kunde läsa här på tråden...även om jag hade försökt spela in alla avsnitt så blev det ngt fel allafall
Hon har ju sin mamma som stor hjälp räcker inte det??denna socialsnubben kan väl komma en gång i veckan i stället..Jag skulle känt mig osäker om ngn övervakar mig hela tiden i 2h skulle bli tokig
Desamma
Vill bara påmina om att unga mödrar Norge är klockan 20.00-20.30-21.00
alltså dubbelavsnitt kollade på tv.nu
ingen aning vill också veta detta
vad sägs om att starta en grupp med norska unga mödrar? eller se ett avsnitt först och sedan börja prata om dem?Jag läste lite om de på tv.nu men det var inga namn jag kände igen,gjorde ni?
ha det godnatt