Unga mödrar Danmark
Är det någon som vet vilken dag det börjar?
Är det någon som vet vilken dag det börjar?
De avsnitten som e ute på kanal5.se har de visats i tv jag har inte startat klippen än men vi som hänger på denna tråd kanske kan svara på det...tror att man känner igen det men e lite osäker..
Är det bara jag som blev arg vad han gjorde mot hunden när han hade ätit halva tårtan?..Bara lyfta upp hunden och kastade i väg den i ett annat rum,vad sägs om att ställa in tårtan i kylskåpet kanske??
Trodde faktiskt inte att Malo Stella skulle klara uppkörningen..kul slippa känna beronde till sin mamma på det sätet..ja vet hur det är men nu när jag bor i stan klarar ja mig själv..
Och den nya mamman som vi fick lära känna jisses vad smal hon var ja kollade mest på hennes armar..
Undra vad som kommer att hända idag minns knappt vad de sa igår..får nog kolla =)
Sine den blonda smala e mamma till Oliver hon som bjöd sin mamma på middag..
Stine är mamma till Isabella som har ny pojkvän och som hade problem med maten ett tag.
Rätta mig om jag har fel men jag antar att det är så..
Jag blev lite sur när Melissa skulle åka buss när hon berättade att de inte sänker ner bussen eller låter inte vissa mammor åka med bara för att de har barnvagn med sig.Annan sak om bussen är full för då kan man som busschafför att det kommer en till för den är full.Men jag håller med om att vagnen var inte fin men härlig blå färg,men det att bussen skall sänka lite så man kommer upp på bussen eller ner det tycker jag att det är ju självklart..Men jag har varit själv med om det att de sänker för pensionärer men inte vi som kom med barnvagn.Och det skall få plats med både vagn och rullator m.m..Hur ser det ut på era bussar sänker de för de äldre och med barnvagn?
Ja det är det mån-torsdag mellan 17.00-17.30 det e bara att kolla på tv.nu
jippi
missade dagens avsnitt väntar så att de skall lägga upp på kanal 5