Inlägg från: LiveHappy |Visa alla inlägg
  • LiveHappy

Unga mödrar Danmark

Såg den här tråden av en ren slump nu.. trodde inte den "levde" längre eftersom att jag trodde unga mödrar danmark hade slutat? Men den serien går fortfarande? Vilken kanal och vilken tid? :-O 

• LiveHappy
    0rion skrev 2011-05-02 13:03:23 följande:
    kanal5play.se
    Sitter och tittar på play nu. Kul att det började igen, det hade jag tappat hoppet om ju. haha
  • LiveHappy
    Filuren83 skrev 2011-05-02 15:00:52 följande:
    Men alltså vad tråkig Hannah är! Hon blir ju sur på Maks hela tiden. Som att det är hans problem att hon har valt att taturea sig på överarmen och inte på något mindre synligt ställe...
    Mm, hon verkar vara en bitterkärring faktiskt imellanåt. Det va ju hennes egna val att tatuera sig ..jag kan ha förståelse för att hon blev lessen över hans reaktion men hon ska väll vara glad över att han ens vill tatuera in hennes namn? För det är ju inget man kan kräva av sin "partner". Korkat i vilket fall att göra en sån sak efter tre månader, de har verkligen valt de mest korkade föräldrarna till det där programmet. haha 
  • LiveHappy
    Filuren83 skrev 2011-05-02 16:05:47 följande:
    Nej precis, det var ju hennes val. Ja, man är verkligen ung och dum Men hon hade ju en bra plan om det skulle ta slut, att skriva mor istället och det var ju fint!
    Ah undra om hon tänkt ut det innan tatueringen fick sin plats på armen? För då kan tatueringen kännas okej faktiskt. :)

Jag är väll ung fortfarande 21, men inte beter jag mig som de flesta i programmet. ;) 
  • LiveHappy
    Sthlmsparlan skrev 2011-05-02 16:47:54 följande:
    Det jag känner är att hennes pojkvän kanske inte VILL tatuera sig. Nu tjuter hon och han känner sig tvungen.. Stackars människa. Alla vill faktiskt inte tatuera sig, så är det ju bara. Hon kan ju inte förvänta sig att han tänker göra samma sak... ååh fan, jag blir irriterad. Man märker att hon är ung och dum. 
    ung och dum vet jag inte, men kanske en väldigt osäker tjej? Hennes barndom var ju inte så lätt och sen vet jag inte hur det blev med hennes mamma sen? Hon har ju ingen familj att luta sig mot och då är en pojkvän hennes allt. Hon vill väll gärna sätta en stempel på han att han är upptagen för att på så sätt känna sig mer säker när han ger sig ut med kompisar osv. 
  • LiveHappy
    TvåTrollsMamma skrev 2011-05-02 18:02:28 följande:
    Var är hennes mamma? Hon var ju med i början när hon var gravid sedan flyttade hon till mödrahemmet? Har de ingen kontakt nu?
    Hennes mamma blev väll sjuk om jag inte minns helt galet?
  • LiveHappy
    klumpfh skrev 2011-05-04 12:34:48 följande:
    tycker synd om nikita som har sån idiot till far!!
    både fadern och brodern satt ju och höll på och dumma sig.. fan sikka människor det finns. Du är nog inte ensam om att tycka synd om henne. :( 
  • LiveHappy
    TvåTrollsMamma skrev 2011-05-04 13:25:44 följande:
    Inge, var det en ny pojkvän hon skulle presentera i morgon eller var det samma?
    Ny tror jag. För hon har ju redan presenterat dottern inför han den mörkhåriga som va med igår.
  • LiveHappy

Tror vi tagit upp det för länge sedan i tråden att i Danmnark är det vanligt att lämna sådär tidigt, i Sverige är det en helt annan sak. Konstigt egentligen att det kan skilja så mycket när våra länder ligger så nära varandra.

• LiveHappy
    Elins mamma 2010 skrev 2011-05-14 14:25:28 följande:
    Men ett tag försökte hon ju få kontakt med honom, vad hände med det? Varför bestämde hon sig för att ge upp honom på nytt? Nån som vet?
    När hon "vaknade upp" från sin förlossningsdepression så gjorde hon allt för att få tillbaka sin son, hon kämpade riktigt hårt men hennes ex vägrade låta henne få vårdnad av sitt barn. Han verkade ju konstigt, han ville väll inte ha med henne att göra för att hon dumpade honom?. Efter några månader gav hon upp och nu har det gått så länge så hon ser inte honom som sin son men kommer alltid att minnas honom.
Svar på tråden Unga mödrar Danmark