Inlägg från: zigne |Visa alla inlägg
  • zigne

Unga mödrar Danmark

MyLifeAsMum skrev 2012-02-08 02:46:53 följande:
    Jag måste bara säga att jag ÄLSKAR det programmet,
    har alltid gjort! Är själv realtivt " ung " förälder, och jag ger dom diplom
    till att dom vågar gå ut med det i tv.

Alla har det inte lika lätt, men vem har det?
    och alla är inte perfekta, men vem är det?

Jag ger dom diplom allihopa endå!!

Jag hoppas att de får bra betalt.  Och om de inte opererar brösten allihop så kanske det kan sparas en krona till barnen som är med i teve utan att få välja och kommer hela livet att få höra om mamma som satt i teve och rökte som en skorsten och var dum som ett ägg!!!

• zigne

Var det fler än jag som tyckte Malou Stella var lite opsykologisk när hon tog med sin lille son till det utbrunna huset och han såg sin fågel ligga stekt i buren?  

• zigne
    Dallandra skrev 2012-02-08 15:52:44 följande:
    Jag tycker det är beklämmande att Dea-Louise och hennes sambo, de ska ha barn och kan knappt ta hand om sig själva, inga pengar har de heller, hur ska de ha råd med blöjor och allt annat till bebisen? Lägenheten ser ff för jäklig ut och jag tycker inte det står rätt till när man kan bo med gamla matrester som det kryper i och katt och hundavföring på golvet

MS tycker jag inte det minsta synd om, som hon gnällde efter att hon hade ont efter en helt onödig operation. Innan de fick sina pengar gnällde hon över att de inte hade ngr pengar men löshår hade hon minnsann råd att köpa... ja jösses  
    Dea-Louise och hennes partner är ju så korkade så det nästan blir lyteskomik. De skulle aldrig få filmas om det var en svensk serie.
  • zigne
    Dallandra skrev 2012-02-08 16:05:32 följande:
    Det känns inte helt rätt att filma dem, jag undrar om det kan vara så att de har någon form av diagnos.....
    Ja minst en var....
  • zigne

Christina som har Markus och Malou Stella har så märkligt uttryckslösa ansikten!!! Fler än jag som tycker så?

• zigne
    The Kittycats skrev 2012-02-09 11:52:45 följande:
    Christina verkar prata lite märkligt, typ rör på läpparna men stänger samtidigt igen munnen med tänderna mot varandra.
    MS verkar nästan vara botoxad, trots sina unga år  

Från det ena till det andra, tycker jag att MS har växt som mamma genom åren. Hon var otroligt omogen när hon fick Tino, men hon var väl också bland de allra yngsta när hon fick barn. Jag tycker faktiskt att MS som nu är 18 år är något mer mogen, än Christina (med Maja) som är 20 år och nu är gravid igen efter att ha varit ihop med pojkvännen efter 2½ månad...
    Ja men hur moget är det av MS att köpa en bröstoperation för försäkringspengarna? Vore mognare om hon satte undan dem på ett konto till grabbens uppväxt.
  • zigne
    The Kittycats skrev 2012-02-09 14:48:00 följande:
    Jo precis, vad kostar en bröstoperation - typ 40´eller? Och hon borde ju fått mer, med tanke på att allt hon och Tino ägde brann upp.
    Är det någon som tror att MS mamma någonsin haft något att säga till om??
  • zigne
    Brooke skrev 2012-02-09 22:57:14 följande:
    Vi tittar men du verkar vara längre fram i tittandet än oss andra. D-L Har 3½ månad kvar på sin graviditet och i dag visades då dem berättade att de har annonserat ut att hunden måste bort från hemmet innan barnet kommer. Så vi ligger efter. Vet inte vart du tittar men du tittar inte på Sveriges kanal5.
    Apropå deras djur! Tyckte att D-L sa att katten var rumsren?? Hon måste menat att den bara gör sina behov i ett och samma rum? På golvet!!!
  • zigne
    The Kittycats skrev 2012-02-10 08:33:11 följande:
    Det är så grymt äckligt att jag nästan hulkar.... Kräks
    Tänk vad de drar med ut under fötterna, när de först har varit i kattens rum och sedan går runt i resten av lägenheten! Även om de inte trampar direkt i bajs och kisspölar, så finns det ju kvar rester av smuts och bakterier. Och gravida ska ju helst inte ens skotta en kattlåda....
    En sådan evinnerlig tur för detta kommande barn att familjen har ögonen på sig från det "sociala". Tänk att födas in i detta som ett hjälplöst knyte och ha bara dessa två att ty sig till. Jag är själv född i en "svinstia" så jag vet vad det vill säga när det inte finns någon som hjälper.
  • zigne
    Nyfiken 1 skrev 2012-02-12 02:47:21 följande:
    Om dom tvekar på ta in dom nya säsonger får vi alla unga mödrar fan ligga på kanal5
    Jag är en gammal mamma med vuxna barn men jag tycker också programmet är jättebra!!!
Svar på tråden Unga mödrar Danmark