Inlägg från: 0rion |Visa alla inlägg
  • 0rion

Unga mödrar Danmark

LiveHappy skrev 2011-05-02 12:32:35 följande:
    Såg den här tråden av en ren slump nu.. trodde inte den "levde" längre eftersom att jag trodde unga mödrar danmark hade slutat? Men den serien går fortfarande? Vilken kanal och vilken tid? :-O 
    kanal5play.se
  • 0rion
    LiveHappy skrev 2011-05-04 15:50:31 följande:
    Ny tror jag. För hon har ju redan presenterat dottern inför han den mörkhåriga som va med igår.
    det såg ut som samma kille iaf.
  • 0rion

han heter max :p inte jonas eller martin :D

• 0rion
    Miew skrev 2011-06-01 15:44:29 följande:
    Han heter Maks
    hahaha
  • 0rion
    LiveHappy skrev 2011-06-02 13:06:16 följande:
    Jo så heter dom ju.. hehe :-P

När dom visade vad som skulle hända i nästa avsnitt va det något som brunnit ner, va va det? Hörde inte riktigt vad dom sa för min underbara 3åring började skrika just då.
    maloustellas hem
  • 0rion
    LiveHappy skrev 2011-06-02 13:41:57 följande:
    har hon flyttat från sin mamma?
    nej det har hon inte gjort.
  • 0rion

ingen mer än jag som tycker att christina är lite konstig? (hon som fick praktik på mcdonalds) jag tycker hon verkar vara lat. Hon borde vara GLAD för att hon äntligen fått en sysselsättning. Hon borde kämpa lite mer för att få ett jobb. inte bara säga att det är tråkigt,..

• 0rion

nånting som jag undrar, det är om det är populärt i Danmark att ha sönderplockade bryn, alterntativt ett streck ditritat:P

• 0rion
    Scarlett77 skrev 2011-06-09 18:39:21 följande:
    Ja men bara om man matchar det med löshår!!! Maloustellas är snyggast, 50 cm långt löshår som sticker fram under en kortklippt kant av hennes eget hår i nacken :) Dessutom går hon och klappar håret hela tiden som om det var en katt hon hade över axeln :D
    hhaa jaaaa
  • 0rion

jag reagerade på hur tillfixad maloustella var efter branden då alla deras grejer hade brunnit upp. var smink det första hon gick och köpte eller?

Svar på tråden Unga mödrar Danmark