Inlägg från: 0rion |Visa alla inlägg
  • 0rion

Unga mödrar Danmark

Scarlett77 skrev 2011-06-10 10:02:45 följande:
    Jag har för mig det fanns en ganska vettig tjej några säsonger tillbaka. Hon var blond och översminkad och killen lämnade henne? Minns inte hennes namn men hennes son blev sjuk och hon verkade verkligen leva för sin son och va en jättebra mamma även om hon födde barn med full sminkning och lösnaglar :D
    ja, det var ju hon som jobbade på telenor eller nåt, Men hon födde väl barn osminkad? minns att jag tyckte hon såg så annorlunda ut utan smink och att hon var mycket finare .
  • 0rion
    Livisu skrev 2011-06-10 12:48:14 följande:
    Nadia tyckte jag också om, hon med sin leukemisjuka son.
    hade hennes son med leukemi?
  • 0rion
    annakoh1209 skrev 2011-06-10 12:53:04 följande:
    Nej läs mitt inlägg
    det är Nadja som har Leukemi hennes söner helt friska
    missade ditt inlägg :) tänkte väl.
  • 0rion
    Sthlmsparlan skrev 2011-06-10 13:43:14 följande:
    (( Om man har förlorat allt man äger och har samt nästan förlorat sin son.. Hur ORKAR man fixa sig?:O En gåta för mig  ))
    ja jag förstår inte heller :S hon är ju väldigt ytlig...
  • 0rion
    mirre67 skrev 2011-06-10 19:39:53 följande:
    Hmm..jag hade ingen aning om att unga mödrar har börjat sändas igen?! Är de gamla vanliga med eller många nya?? Vilka tider sänds det??
    de flesta är gamla vanliga :) det sänds på kanal5play.se
  • 0rion

bara jag som tyckte att de upprepade mycket i detta avsnitt? typ hälften hade man ju sett.

• 0rion
    emmgus skrev 2012-01-18 10:45:15 följande:
    Va la inte mkt upprepning? :/ lite sådär men inte farligt mkt. O jag såg sista igår
    jo jag hade som sagt redan sett en hel del av det de visade. om det inte är så att det var för att det upprepades, kanske jag sett nåt klipp på youtube eller så och känner igen det därifrån.
  • 0rion

men gud deras lägenhet skulle ju behöva saneras. larver   i maten eller vad var det, shit undrar hur lång tid den stått där. fyfan vad vidrigt!!

• 0rion

jag tror att hon blev tillsammans med honom för att hon sökte tröst. Sen att hon blev med barn, kan ha varit något hon ville bli för att hon "trodde" att det skulle bli lättare att gå igenom krisen.
    Hon är inte den första personen som tar drastiska beslut när något drastiskt hänt.

• 0rion
    Sthlmsparlan skrev 2012-01-27 14:32:04 följande:
    Men att hon har blivit gravid har ju egentligen ingenting med saken o göra, utan det var att hon hade sex från första början.
    vadå så du menar att stephanie eller vad hon nu hette, inte får ha sex bara för att hennes kille har varit med om en olycka?
Svar på tråden Unga mödrar Danmark