Inlägg från: A L V |Visa alla inlägg
  • A L V

Unga mödrar Danmark

Halloj! Har också följt um (och tråden!) länge.

Kristina med Maja (visst var det hon som lyckades "få sparken" från en praktikplats på Toys R us och som trodde hon kunde bli modell?)  Blev riktigt full i skratt då.. Kroppen har hon men kanske inte det.. hmm... rätta ansiktet..

Tänk att tappa vårdnanden av sitt barn så där? Att några kommer och "tar" ens bebis liksom? Hu, hemska tanke!

• A L V

Alltså, Malou stella byter hårfärg lika ofta som boende! Bortskämda unge!

Ja, vad förvånad kristinas dejt skulle bli om det blir nåt mer. Hår som faller av, hudfärg i ansiktet som bleks, etc. Tycker hons minkar sig för hårt runt ögonen också. Ujj, nu känner kag mig också som en gamm-tant.. Obestämd

• A L V

Rebecca sa ju att hon och jacob har svårt att prata, men hallå?! Läge kanske att prata nu, som vuxna människor!
    Inte dra in sonen i syskonsnacket innan de pratat själva.

Hmm, undrar om Malou Stella ska klara av det tusenelfte försöket på nionde klass nu då..? Obestämd Blev lite full i skratt då hon undrade vad hon skulle behöva använda matte till i det verkliga livet typ.

• A L V

Ja, M-S, vad mer finns att säga liksom.. *skakar på huvudet*

Natasha verkar inte ha alla hemma nej..

Sen undrar jag; har nappen växt fast i lilla Majas mun??

• A L V
    Vargkvinnan skrev 2010-06-16 18:11:54 följande:
    Majas mamma, hon verkar nästan tro att det är lärarens fel att hon har kuggat och inte hennes egna. Tur att hon kuggade, en sådan skulle jag inte vilja möta i trafiken.
    ha ha Tänkte faktiskt detsamma.

Roligt att få se Stine skratta riktigt gott! Skrattande

Å det var då ett fsligt tjatande av Natasha att få röka och locka med sambon.. Skrikandes Det verkar inte som hons ens vill försöka!
  • A L V

Är det fler än jag som tyckte att den här Maks var väldigt lik Nikki som Hanna dejtade förut? Drömmer

• A L V

Alltså man borde ju inte bli förvånad längre, men guuu vad bortskämd malou stella är. Inte nog med att mamman betalar bensinen, hon stod och tankade också åt henne!
    Och hur svårt ska det vara att få tag i ett tel.nr till Lalandia..?Obestämd

• A L V
    Orcid skrev 2012-04-12 20:04:27 följande:
    det sas att hon skakt sin son men det visade sig att han fick samma märken även efter hon satt i häktet så det kom fram att pojkenhade nån sjukdom som gav samma skador som en skakning. så hon blev friad och bor nu typ i köpenhman med annat namn och kämpar för att få tillbaka isabella i första hand.

jag undrade också vad som hände när de prata om amanda sissel men visade klipp på stine. önskar hon kom tillbaka men det förstår man ju att hon inte gör.
    Tackar för svar! Hon/ de tappade vårdnaden av båda två alltså? Så fruktansvärt.
  • A L V

Wow säger jag bara! Lines(?) och Nickis musikvideo verkar ju bli jättbra! Och cool!

Svar på tråden Unga mödrar Danmark