Inlägg från: A L V |Visa alla inlägg
  • A L V

Unga mödrar Danmark

Tjejgänget skrev 2012-04-23 22:51:12 följande:
    Jag tyckte precis tvärtom....Så olika man kan tycka
    Hmm,misstänker att min ironiska ton inte gick fram. 
  • A L V
    rockbrud82 skrev 2012-04-25 06:39:41 följande:
    jag  har missat nåt avsnitt. vad e det maks har gjort? har hanna gjort abort?
    Maks gjorde slut efter ett av deras många gräl. Och Hanna gjorde då abort. (Maks var med som stöd)
  • A L V

Christian har enligt camilla brukat göra sig lustig på hennes bekostnad inför vänner, om hennes vikt och hennes stora trosor typ. Och han gör inget som hon vill.

• A L V
    MansonDust skrev 2012-05-05 21:32:22 följande:
    Sen kallade han henne för en fet idiot i telefonen & tydligen en fet subba när dom bråkat hemma förr.
    Det också!.. Sicken drömman..
  • A L V

Ja, det enda paret det var hyfsad ordning på.. Och så går det i stöpet också!

• A L V

Blir lite irriterad på alla dessa återblickar som de börjat med i varenda avsnitt! Som om inte avsnitten är korta nog!

• A L V

Men alltså Glennie. Inte träffat sina barn alls på 1,5 månad, utan hellre flyttat in i en skokartong med sin nyaste fling.. Obestämd

• A L V

Nej, hon hade t.o.m sin läkares ord ekandes i skallen; att hon måste eliminera stress.
    Tror dock inte att läkaren hade tänkt sig övergivande av barn skulle ingå i de råden..

• A L V

Börjar bli skapligt less på dessa ständiga tillbakablickarna, varenda gång!, av speakerrösten.

• A L V

Och astma av mögel, ja visst, men vad gör rökning inomhus för Theis astma då??
    Ville bara kräkas då hon stod och rökte med sängkläderna kring sig. Dem ska ska pojken ligga och snusa på sen..

Svar på tråden Unga mödrar Danmark