Inlägg från: Isanje |Visa alla inlägg
  • Isanje

Unga mödrar Danmark

Ts Mamma skrev 2010-06-02 09:41:32 följande:
    Ohh, henne har jag jätte svårt för, spelat matyr och "tyck synd om mig" hela tiden, hon verka vara en riktig bitch - hennes sätt annars kan det vara och det gäller alla, föräldrar som sambo...
    Haha när jag var gravid så var det "tyck synd om mig" tryckt i pannan.

Foglossning,risk för prematur födsel,från vecka 30 va Jenni fixerad,fick inte dammsuga eller moppa,inte lyfta sonen o kunde inte ens handla själv,svimmade i kassan på ICA and so on. förstår Stine och tycker att hon är mysig.

Däremot va det bimbi varning på henne när hon gick o köpte hund mitt i allt,o drog till med att det va ett bra tillfälle....
  • Isanje
    Ts Mamma skrev 2010-06-02 09:57:33 följande:
    Camilla har Oliver med han Kieu va???

Hon fick en till son med sin nya sambo, men jag minns inte vad varken sonen eller sambon heter... Jag är allergisk mot sånt, jag kan absolut förstå det men åh vad jag stör mig på henne ibland, hon har ju själv valt att göra ALLT själv, hennes stackars kille har gett toffel ett ansikte, hade han dammsugit så hade han nog fått styrk för det och varför skulel han göra det när han inte ens bodde där??

Oh, satt å skämdes för henne när hon skulle göra en lista på allt som man behöver göra i ett hem...:-O
    livet med barn skrev 2010-06-02 09:44:10 följande:
    Ts mamma: håller med dig.
    när hon var singel var hon stark osv men sen hon fick kille blev hon skit mesig 
    Precis så tycker jag med...
    pinsamt att gnälla i TV ja... men jag var likadan
  • Isanje

Jaha. Då fick man veta vad Stine får för kön,utan att ens vara i spoiler tråden. Fan snacka om att sabba för andra.

Men hon som är med Peter nu,hade inte hon en kille som hon ville skaffa barn med? eller var det någon annan?

• Isanje
    sasssyy skrev 2010-06-02 14:34:25 följande:
    ja visst gör det.. så hemskt att barnen får se så mycket.. men jag vet när jag skildes, min son var 2 år då och jag gjorde allt jag kunde för att hålla honom utanför separationen... ändå sa han till mig en dag "mamma inte glad hemma.. mamma ledsen, mamma flytta för att bli glad igen"..då brast det och jag flyttade .... barn ser nog mer än man vill och förstår mer än man vill...
  • Isanje
    sasssyy skrev 2010-06-02 14:46:02 följande:
    nej.. jag googlade och det stämmer inte alls med hennes utseende...
    19-årige Melissa Nethe Ploug fra Glostrup, kendt fra tv-programmet De Unge Mødre på Kanal 4 står det här www.udeoghjemme.dk/Artikler/De%20Unge%20Moedre/2009_10_deungemoedre.aspx detta är en gammal artikel,men på denna sidan finns det artiklar som vi inte sett,bara så ni vet,men INTE1 DENNA LÄNK.
    §
  • Isanje
    längtar och väntar skrev 2010-06-02 14:46:50 följande:
    Jag tyckte det stämde, hon var även vän med någon Michella som jag vet var med i serien som hennes bästa vän.. 
    Vän med Stine också.
  • Isanje
    sasssyy skrev 2010-06-02 14:49:29 följande:
    hmm iså fall har hon dekat ner sig och ser inte alls lika pimpinett ut.. för googlar man på bilder på det namnet kommer något helt annat upp.. en ung tjej visserligen.. men inte hon som är med i Unga mödrar så vitt jag kan se... men jag KAN ha fel.. det händer inte ofta.. men då och då
    PÅ fejan har hon en bild när hon ligger ner i underkläder ser inte om de e hon men hon är vän med stine och jag tror Glennie
  • Isanje
    längtar och väntar skrev 2010-06-02 14:54:45 följande:
    Hon är även vän med Nadja, tycker det ser ut som hon i alla fall.
    tänkte nästan att det var hon...
  • Isanje

Mitt inlägg har blivit borttaget när att jag namngav en person på facebook,det får man alltså inte göra,så ni vet detta

• Isanje
    Ts Mamma skrev 2010-06-02 17:50:16 följande:
    Nu tycker jag ännu mer om Hannah, känns ju som om man precis har fått en väldigt bra förklaring på varför hon är på hemmet, kan inte va helt lätt att ta hand om sin dotter och döende Mamma. känns ju som om man förtår varför hennes Mamma ser så sliten ut oxå, stackars flicka. Hon är grym!
    Är hon döende? Va det missade jag. Fan att jag skulle gå på toa!
  • Isanje
    Ant85 skrev 2010-06-02 17:52:03 följande:
    Vilket j*vla stolpskott han är Hannah's pojkvän... Nikky(?) '
    Eller är han bara tonåring?
    Tonåring+stolpskott+idiot+puckad.
  • Isanje

Har Hannah flyttat hem igen eller har hon bara en helg 'ledig' från mödrahemmet? Min dotter vaknade mitt i allt.

• Isanje
    Stargirl skrev 2010-06-14 19:44:01 följande:
    Stine är bara rolig när hon är så där gnällig  'Älskar Malou Stella som är sådan loooooser att man skrattar. Älskar den nya Natacha för att hon är så korkad och tvillingmamman för att hon är så WT att man blir lite rädd.
    Det är därför jag kollar!!! Peter och Christine....ja vad ska man säga.....som handen i handsken. Idioten med Maja....försöke bli modell?? Med det ansiktet....halååå?

Om jag ville se bra mammor som är bra på att ta hand om sina barn kan jag ju lika gärna titta på mina vänner. Jag ser ju aldrig sådant irl som man får se i detta programmet.  Hysteriskt kul!!!
    hahahhaha samma här....
Svar på tråden Unga mödrar Danmark