Inlägg från: Isanje |Visa alla inlägg
  • Isanje

Unga mödrar Danmark

Det var jäkla klantigt av dem att inte kolla Hannas rygg innan,tänk om hon skulle få akutsnitt med epidural,sen komma på att Oooops det går visst inte.

• Isanje
    C060908 skrev 2010-05-19 23:28:57 följande:
    Förstår mig inte på allt MS jävla flyttande överallt hela tiden.. 5 gånger på ett år känns ju väääldigt mycket menmen.. Jag hängde inte riktigt med varför on flytae ifrån huset? Vart är hennes hundar som hon älskade så mycekt ? :S har inte sett dom på ett tag... Melissa, vart fan ska man börja.. Varför skrev hon ut SMS till socialen? Snacka om att tro att det är en advokat eller något hon skall träffa!? Vilken underbar kille Christina har! Ska bli spännande att se nagel Christinas Peter (det var väl han eller såg jag fel?) med den nya tjejen Bianca hette hon va?
    Hon hade inte tid att fixa med allt själv tror jag de sa?
  • Isanje
    AmandaBrun skrev 2010-05-20 15:58:02 följande:
    Är det okej även om jag inte varit ute? NEJJ. Jag ska ha smisk.
    *tar fram mattpiskan* {#lang_emotions_djavulsk}
  • Isanje
    Echidna skrev 2010-05-20 16:24:48 följande:
    Hm låter som du längtar efter smisk? Säkert att det bara är för att du missade programmet?   (har ingen aning om vad programmet handlar om då jag aldrig sett det.)
    Haha hon kanske smittades av snusket igår
  • Isanje

ååååååååååååhhhhhhhhhhhhh nu äter de i vardagsrummet också.

• Isanje
    mmelody skrev 2010-05-20 20:29:36 följande:
    Trodde först att Melissa skulle vara en riktig bimbo om man säger så, hon ser ju ut som det, men jag gillar verkligen henne! Och kan inte föreställa mig hur hemskt det är att gå igenom den där hemska sjukdomen meningit som hennes son hade! Usch va jag grät då och exkillen hennes, sonens pappa, som verkar helt.. ja. frånvarande?
    Jag tyckte också det var dåligt. Men efter det med dopet så känner jag att Melissa kanske vägrat säga vilket sjukhus de var inlagda på. Typ.
  • Isanje
    cherrypie skrev 2010-05-20 20:50:19 följande:
    Men sa inte hon att nick har varit jättestättande under tiden de har varit på sjukhuset o blablablba att hon inte hade förväntat sig att han skulle va så brydd. Men att efter det sket han i att höra utav sig på 2 månader?
    Så som jag fattade det så hade han skrivt mkt på den facebooksruppen
  • Isanje
    marla333 skrev 2010-05-21 11:45:49 följande:
    hehe, jo han ville nog ha en lite större hund. men ändå konstigt att skaffa hund när man mår så dåligt. men tur att benno verkar var en snäll kille! måste bara fråga, hur ofta brukar andra städa och dammsuga? tyckte det var mycket att dammsuga två gånger i veckan och skura en gång?
    Håhå köket dammsuger jag ibland 3 ggr/dag. Käk,v-rum och hall damsuger jag 1ggr/dag och skurar 3-4ggr/veckan. en son på 2½ och en dotter på 10 månader
Svar på tråden Unga mödrar Danmark