Inlägg från: Arentorpbebis |Visa alla inlägg
  • Arentorpbebis

Unga mödrar Danmark

Kan inte låta bli å tänka att Melissa måste ha väldigt dåligt tålamod! Att hon inte orkar att vänta med att få vitt hår tills hon är gammal istället menar jag!!!{#lang_emotions_wink}

• Arentorpbebis
    Doodies skrev 2010-05-20 12:19:57 följande:
    Har inte läst tidigare i tråden.Skiljer det sig verkligen så mycket i sjukvården i Danmark och Sverige?När du föder här så får du ju otroligt mycket att välja på i smärtlindring. Varför har dom ingen lustgas? TENS? Kvaddlar? Akunpunktur?Hon fick bada men det var ju också allt...
    tänkte också det. Testar de ens lustgas? menar de kunde väl hanna provat eller?
  • Arentorpbebis

nu har jag kollat igenom hela veckan å ni har säkert nämnt det men ja undar bara varför provade inte hanna lustgas när hon födde barn?

• Arentorpbebis

stackare om de inte har lustgas, själv missbrukade jag den glatt under värkarna

Tycker det är lika tragiskt varje gång nån klagar över att de inte har pengar så det räcker, men de har ALLTID råd till en limpa cigaretter {#lang_emotions_yell}

Visst ja vet nu var det VÄLDIGT lite pengar hon fick.... men går man verkligen å köper en limpa cigg då? {#lang_emotions_undecided}

• Arentorpbebis
    AmandaBrun skrev 2010-05-24 17:47:14 följande:
    Eh Katerina kanske ska ta det liiiite lugnt på bebisfronten ett tag till, eller vad tycker ni andra?
    vaaa nu måste jag verkligen se de senaste avsnitten efter detta tisseltassel från er
  • Arentorpbebis

Tycker Inge verkar helt apatisk när hon är med sin dotter! Bra att hon ska in på hem det kan nog hon verkligen behöva!  Hmm det kanske inte är sååå konstigt att hon måste be styvmamman å pappan om lov för å dra ner på stan mm mm.

katerina å en ny kille kul! kunde inte komma på något  att anmärka på honom! men jag hoppas verkligen att de inte har för bråttom på barnfronten! Herregud koncentrera dig nu på sonen du har  och sonen du kanppt har träffat liksom!

Hanna mja de enda ja stör mig på var rökningen just nu men men

å tvillingföräldrarna mja hoppas verkligen han kommer hem snart! stackars tjej att bli helt ensam med två barn utan att det ens var planerat liksom

• Arentorpbebis

Då börjar säson 10 från 2010 idag! Nu är vi ikapp ju {#lang_emotions_laughing}

• Arentorpbebis
    Helennnna skrev 2010-05-25 17:16:20 följande:
    Ska tillägga att hanna verkar vara en bra mamma! Någon mer än jag som blir arg på Stellas mamma? Varför hindra Stella från att bo själv och skaffa ett eget liv än bo hemma?
    stella? nu behöver ja fatta vem ni pratar om =)
  • Arentorpbebis
    Isanje skrev 2010-05-25 17:22:36 följande:
    Malou Stella
    åhh har UM börjat! jag missar det varje dag! Kan de inte börja på kvällen istället!
  • Arentorpbebis
    Helennnna skrev 2010-05-25 17:47:05 följande:
    Om du inte har sett avsnitten finns de på kanal 5:s hemsida att se gratis.
    Jo jag får ju titta på nätet varje dag för att jag missar det på tv   Mycket skönare att sitta framför tvn än datan
Svar på tråden Unga mödrar Danmark