Inlägg från: Arentorpbebis |Visa alla inlägg
  • Arentorpbebis

Unga mödrar Danmark

Echidna skrev 2010-06-01 15:33:14 följande:
    2000:e inlägget?

Iaf för att gå tillbaka till de unga mödrarna. Jag har inte följt serien från början eller så. Men om man läser trådstarten så verkar den ju inte stämma längre? Är alla med fortfarande och visst har det tillkommit nån? Lite tjatigt iaf när de är så unga och omogna. Dessutom så verkar det inte ha koll på så mkt. Jag hoppas barnen inte får sitta emellan iaf.
    Kom alltid ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra.
    1700 inlägget tar du inlägg nr2000 då är du topp eliten os medaljör!!!
  • Arentorpbebis

Men ioförsig så var det inte peter som tog kontakt med nån av bianca eller katerina, de var ju dom som tog kontakt med honom.
    Men men!!

Kanske var jättebra för tvillingmamman att ha dom åtskiljda, så att hon även kan få tillbaka lite förlorad sömn! klandrar henne inte!

de var då fasen vad mammorna byter pojkvänner från program till program, de flesta förhållandena håller väl i ca 2program i snitt sen är det slute eller så har de börjat dejta nån ny!!{#lang_emotions_tongue_out}

• Arentorpbebis
    Elins mamma 2010 skrev 2010-06-02 10:30:40 följande:
    annakohler och Ts mamma - kan ni vara snälla och inte avslöja nåt! jag vill se det på tv istället och det är nog många som håller med mig...
    BF 100904 - Längtar!
    håller med jäkligt tråkigt när det händer igen å igen å igen.........Obestämd
  • Arentorpbebis

sitter och funderar på om man kan få en viss person i tråden avstängd från tråden? nån som vet?

• Arentorpbebis
    Ts Mamma skrev 2010-06-02 11:44:52 följande:
    Å vad har det att göra med om Stine är din vän på FB???
    En vän på fejan som e kändis! De e häftiga grejer det!!!
  • Arentorpbebis
    Rocktroll skrev 2010-06-02 12:57:51 följande:
    Stines polare här kan ju alltid tipsa henne Flört haha!
    .:: Mamma till yrvädret Vilda 090425 ::.
    tycker jag med!  Drömmer
  • Arentorpbebis
    annakohler skrev 2010-06-02 13:05:10 följande:
    varför ska jag tipsa henne??
    jo hon har internet
    ja om detta är en fri tråd då ska ni inte ta illa upp om jag berättar att hon får en son i unga mödrar ikväll
    va roligt då får du gratta henne hörru! om du nu känner henne så väl
  • Arentorpbebis
    sasssyy skrev 2010-06-02 13:50:32 följande:
    done here too
    hur gör man?????
  • Arentorpbebis

den där hrm naknaste bilden kan ja inte avgöra om de e MS eller inte! den e så grynig

• Arentorpbebis

orka döpa sina barn om man nu inte tror ett skvatt på anledningen till varför man gör det! Tungan ute

Svar på tråden Unga mödrar Danmark