Unga mödrar Danmark
Filuren83 skrev 2010-06-17 09:44:35 följande:
Alltså det här var ju helt sjukt, det sista programmet! Vad pysslar de med? Natasja som övertalar den snälla Daniel att börja röka igen när han faktiskt säger nej. Hon verkar leva i någon slags förnekelse när hon säger att hon inte tror att det kan vara skadligt för fostret att röka och samtidigt har sonen astma men hon menar att rökningen inte påverkar honom. Kanske rökte hennes egen mamma när hon var gravid med Natasja och att det är därför hon blivit som hon är..Christina blir jag inte riktigt klok på. Att hon kuggade teorin ser hon som en ursäkt sen till att inte söka jobb..det är väl bara att söka och säga att hon håller på att ta körkort. Och är hon alltid förkyld eller är hon bara äcklig när hon håller på och snorar sådär?
Stines lilla dotter Isabella är ju så sjukt underbar och söt! Helt klart det sötaste barnet jag har sett! Det var härligt när de var på tjejdag men synd att Stine inte har några vänner att ha med sig.
Efter Lines förlossning känner jag bara att jag också vill! Riktigt imponerad, men å andra sidan, med den supermorsan hon har så kan man väl inte vänta sig annat!!