Inlägg från: annakohler |Visa alla inlägg
  • annakohler

Unga mödrar Danmark

vi blev vänner på FB i förrgår...så kom inte med det skitsnacket okej...

• annakohler

jag söker väl inte uppmärksamhet bara för att jag skriver fritt

och vi skaffade också barn 2 innan våran äldsta var ute ifrån blöjorna inget fel i det okej

vårat första var inte blöjfri förrän 3 1/2år gammal och han fick sin lillebror exakt ett år innan blöjorna försvann på han är väl inget fel att skaffa barn tätt,,våran yngsta har blöjor och vi jobbar på 3:e barnet inget fel där heller

• annakohler

ni bör ju anmäla personen som sa att detta är en fri tråd

• annakohler

min son sover lunch så nej inte just nu

• annakohler

jag mår bra...men personen finns här för direkt när jag skrev angående vad stine får för kön så hoppade en person på mig på msn

• annakohler

hur går det i tråden
    nu är jag tillbaka efter ett dygns avstängning

• annakohler
    mmelody skrev 2010-06-04 22:06:10 följande:
    Fasiken vad chockad jag blev när hon där som har sonen Mikkel (kommer ej ihåg namnet just nu..) var ihop med Peter!!! Jesus...
    varför blev du chockad av henne?? eftersom hon är ny i köpenhamn så är hon som hon är
  • annakohler

men Nadia med cancern förlorade en pojke men nu har dem två sebastian 9.år och sakarias

• annakohler
    Barbiegirl skrev 2010-06-05 11:52:40 följande:
    Henne har man inte fått sett på väldigt länge,men det jag kommer ihåg av de man såg henne sist så fick hon å hennes kille ett gemensamt barn ihop(efter de fick ett änglabarn)
    ja det stämmer korrekt dem har en gemensam son nu och hon steriliserade sig efter sonen...
  • annakohler
    3 barns mamma84 skrev 2010-06-05 12:49:38 följande:
    Och hon kämpar vidare med sin canser
    ja hon har en hemsida där jag läste angående att hon gjorde en sterilisering
    och ja hon kämpar vidare med cancern läste jag med kan länka dit
Svar på tråden Unga mödrar Danmark