Inlägg från: annakohler |Visa alla inlägg
  • annakohler

Unga mödrar Danmark

Filuren83 skrev 2010-06-17 09:44:35 följande:
    Alltså det här var ju helt sjukt, det sista programmet! Vad pysslar de med? Natasja som övertalar den snälla Daniel att börja röka igen när han faktiskt säger nej. Hon verkar leva i någon slags förnekelse när hon säger att hon inte tror att det kan vara skadligt för fostret att röka och samtidigt har sonen astma men hon menar att rökningen inte påverkar honom. Kanske rökte hennes egen mamma när hon var gravid med Natasja och att det är därför hon blivit som hon är..

Christina blir jag inte riktigt klok på. Att hon kuggade teorin ser hon som en ursäkt sen till att inte söka jobb..det är väl bara att söka och säga att hon håller på att ta körkort. Och är hon alltid förkyld eller är hon bara äcklig när hon håller på och snorar sådär?

Stines lilla dotter Isabella är ju så sjukt underbar och söt! Helt klart det sötaste barnet jag har sett! Det var härligt när de var på tjejdag men synd att Stine inte har några vänner att ha med sig.

Efter Lines förlossning känner jag bara att jag också vill! Riktigt imponerad, men å andra sidan, med den supermorsan hon har så kan man väl inte vänta sig annat!!
    blir spännande ikväll då dem allra sista programmen visas
  • annakohler

vad jag har hört efter dessa två avsnitt som visas ikväll så ska förmodligen norska mammorna komma ihöst

• annakohler
    Ant85 skrev 2010-06-17 10:13:51 följande:
    Stine och Line är väl rökfria båda två och deras respektives också?
    ja jag tror nog att det är dem enda jag har sett som inte alls röker
    tycker det är sjukt speciellt med henne som har en son med astma...tänker ju bara på sig själv,
    kom ej ihåg vad hon heter.

stine o izabellas dag var underbar o se, ska själv iväg med enbart ett av mina barn på lördag
  • annakohler

ja jag håller med mer danska mammor

• annakohler

ja det blir inte kul när det är slut efter ikväll men vi har i alla fall reprisen haha

• annakohler
    www.kanal5play.se där kan du kolla

ja idag tyckte jag rent ut sagt synd om MS tål verligen inte hennes mamma
    Lines dotter Mille är ju helt underbar vilket hår hihi
    sedan Stine kul att dem har förlovat sig men vad va det för fint hon gav benno??
  • annakohler

låg inte izabella i sängen o sov??

• annakohler
    Förväntansfull0406 skrev 2010-06-17 21:24:58 följande:
    tvilling tjejen???

Jo den gången.... men alla andra gånge de filmar dom så e det grabben som det skojjas med o gosas med..... men som sagt, bara en reaktion för jag har inte följt det från början.
    1år innan dem fick sina tvillingar så förlorade hon en dotter i magen barnet var dött då det föddes hon o hennes ex man berättade det....
    så det kan vara en orsak till det att hon är rädd att förlora izabella
  • annakohler
    Nilla21 skrev 2010-06-18 13:46:42 följande:
    är det repriser som går nu på tv då?
    ja det är säsong 3 som går på tv just nu
  • annakohler
    Anonyhm skrev 2010-06-18 14:14:58 följande:
    ni som sett säsong 3 innan. Överlever mamman som har cancer? 
    ja det gör hon
Svar på tråden Unga mödrar Danmark