-
hesselholdtlivet med barn skrev 2010-06-19 10:28:04 följande:vad heter stine i efternamn? eftersom att du hade henne på facebook -
varsågodlivet med barn skrev 2010-06-20 13:36:41 följande:tack -
är det några mer än Nadia (cancer) som har en blogg
-
www.naddi.dkartax skrev 2010-06-22 10:32:58 följande:Åhh spännande det vill jag oxå veta! Ge mig gärna en länk till nadias blogg!! :) -
alla avsnitt från alla säsonger finns redan på deras hemsida säsong 1-10Echidna skrev 2010-06-23 08:38:37 följande:När kommer avsnitten upp på tv 5 hemsida? Tänkte på måndagens avsnitt tex? -
13.40 var det säsong 3 men det kl 17.00 finns inte längreEchidna skrev 2010-06-23 08:48:47 följande:jag har inte sett måndagens avsitt.. var det ens nåt avsnitt i måndags? Har haft lite svårt att passa em tiden. -
vet inte alls vad som sker i höst om det är danska eller norska mammor vi får semrsjonte skrev 2010-06-23 11:44:34 följande:Ska de visa nya avsnitt av UM??!! Vad ska jag annars titta på?? -
fy undrar om det som står i spoilertråden är stine eller inte hoppas inte det..för hon mådde ju bättre sist jag såg programmet
-
i höst kommer det tillbaka
-
det var säsong 4 som var på femman för inget av säsong 3 stämde in där
säsong 5 kommer imorgon -
jag fuskar ibland jag kollar på säsong 5 som går på tv nu..men ser på avsnitten som kommer dagen efter om ni förstår
-
vad heter dem danska vagnarna många mammor har i unga mödrar
-
hon heter sofie rasmussen hon fick barn med simon som i sin tur fick dottern victoria med sin ex fru michelle...Helennnna skrev 2010-07-29 21:08:44 följande:Jag tittar på de gamla avsnitten ibland, tittade idag bland annat. Idag var det en mamma med som var gravid med en Elias.Vem är hon nu igen? Kan inte riktigt placera henne. Hon kan inte ha varit med så länge i programet? Fast åh andra sidan känns det inte som om några av mammorna är med i särskilt många program. Men Malou Stella och Katherina (med Mikkel) där emot har ju varit med sedan början eller? -
jo lite grann men det enda som skiljer dem åt så är det könet på barnen och ansiktetHelennnna skrev 2010-07-29 21:45:47 följande:Ahhh, så var det. Nu vet jag vem hon är.
Är inte hon lite lik Michelle? :-O 

försöker hitta antingen michelles eller sofies blogg om dem har någon -
vill jag med veta
-
man får fråga det man vill eller hur..jag upprepar ingenting...är det fel att man skriver att man med vill vetaBeautifulPink skrev 2010-08-04 09:27:55 följande:Måste du upprepa allt som dem andra skriver? Jag vill också veta men det är ju rätt onödigt om alla skriver det. -
kan berätta att jag sitter och prata usel engelska med kristina Landin som är mor till sonen Markus som i börjjan inte visste vem fadern va minns ni henne...vi snackar på fb
hon pratar väldigt glatt med mig...bara roligt hon kanske vet när programmet ska visas i sverige igen -
hehe vi får hålla koll efter nys
-
jag kollade inte in dem gamla är ju inte kul ser mer fram emot dem nya
har malou stella en blogg eller är det någon annan ung mamma ifrån danmark som har det -
nej det är säsong 9 som går och dem ska snart köra igång sässong 11 det är gamlaTessou skrev 2010-11-12 08:37:44 följande:Så det är inte nya som går 15:30 å började i Onsdags...? Min kompis sa det nämligen, men jag har glömt det själv.