Unga mödrar Danmark

just de rebecca heter hon!
blä för bianca. hon verkar vara en riktig bitch! Verkar och ser så jäkla sur å tvär ut hela tiden! snyggt sätt hon gjorde slut på, packa sina grejer å dra medans killen jobbar å göra slut via sms
Å hanna hon känns okej ändå. hon åker ju till de där hemmet även om hon inte vill å mamman tjatar på henne. Hade hon bara gett tusan i å röka i ansiktet på sin lilla dotter som nyss legat inne på grund av andnings svårigheter så hade det varit ännu bättre
Inge är nog en riktig satmara som saknar känsla för verkligheten! Säger att hon gör allt för dotterns skull...hey jo men visst!!! dra den om rödluvan också va!
Tyckte riktigt synd om styvmamman å pappan som satt å grät, hoppas verkligen att socialen tar tag i henne snarast å skickar in henne på hem för hon behöver det!!
Å Line ja hur länge har hon å killen "kilat stadigt" då? Allt går ut på att fixa en ny pappa till barnen, visst en fin tanke men men... Hon verkade ju iallafall komma från en normal familj!
Å snälla kan inte hon som praktiserade på toys bara ta ut de där fula löshåret?!! ser ju förjävligt ut! Hon är jättefin utan det ju!
angående biancas hem, jag vet inte men om de tog slut med henne å peter nyss så kanske hon inte hunnit fixa iordning hemma än? men vad vet jag
Vill verkligen se hur fortsättningen går för tvillingmamman idag! att hon behövde isolera pojken från flickan pga nån sjukdom..... undrar hur de ska gå om inte hennes kille är där å hjälper till!
ja nu tycket jag att vi glömmer detta och ser fram emot nästa tävling hehe för jag sattsar på fortsatta framgångar!