Inlägg från: Arentorpbebis |Visa alla inlägg
  • Arentorpbebis

Unga mödrar Danmark

Doodies skrev 2010-05-31 13:18:28 följande:
    En annan sak jag tänkte på.. Malikk började väl på nytt dagis efter flytten?Först hela omställningen att hamna någon annan stans, nytt rum osv .. sen hamnar man på nytt dagis som man aldrig varit på (vad vi tittare fått se iaf).Hade dom ingen inskolning??Dom bara åkte dit och lämnade honom?
    ja det reagerade jag också över, om pojken var på första dagisdagen när de lämnade honom så tyckte jag de verka hemskt! hoppas att de hade vart på inskolning veckan innan!!! skulle aldrig kunna lämna ett barn så hos främlingar i nya lokaler bara så där {#lang_emotions_surprised}
  • Arentorpbebis
    Doodies skrev 2010-05-31 13:32:25 följande:
    Tyckte så synd om honom när han stod där i fönstret och grät. Då hoppades jag verkligen att dom hade varit där innan och skolat in honom.Men jag fick för mig att dom flyttat långt? Kanske svårt att pendla för inskolning då?Hade dom inte gjort det innan så känns det så självklart att vara där för honom när han börjar första dagen.Var väl inte så att föräldrarna hade häcken full när dom gick där ifrån?
    Ja så svårt att veta hur de ligger till när man bara får se det lilla som visas i tv
    Vad heter föresten mallicks mamma?
  • Arentorpbebis

blä för bianca. hon verkar vara en riktig bitch! Verkar och ser så jäkla sur å tvär ut hela tiden! snyggt sätt hon gjorde slut på, packa sina grejer å dra medans killen jobbar å göra slut via sms {#lang_emotions_tongue_out}

Å hanna hon känns okej ändå. hon åker ju till de där hemmet även om hon inte vill å mamman tjatar på henne. Hade hon bara gett tusan i å röka i ansiktet på sin lilla dotter som nyss legat inne på grund av andnings svårigheter så hade det varit ännu bättre {#lang_emotions_undecided}

Inge är nog en riktig satmara som saknar känsla för verkligheten! Säger att hon gör allt för dotterns skull...hey jo men visst!!! dra den om rödluvan också va!
    Tyckte riktigt synd om styvmamman å pappan som satt å grät, hoppas verkligen att socialen tar tag i henne snarast å skickar in henne på hem för hon behöver det!!{#lang_emotions_yell}

Å Line ja hur länge har hon å killen "kilat stadigt" då?  Allt går ut på att fixa en ny pappa till barnen, visst en fin tanke men men... Hon verkade ju iallafall komma från en normal familj!{#lang_emotions_wink}

Å snälla kan inte hon som praktiserade på toys bara ta ut de där fula löshåret?!! ser ju förjävligt ut!  Hon är jättefin utan det ju!{#lang_emotions_tongue_out}

• Arentorpbebis

angående biancas hem, jag vet inte men om de tog slut med henne å peter nyss så kanske hon inte hunnit fixa iordning hemma än? men vad vet jag

• Arentorpbebis
    Isanje skrev 2010-05-31 22:17:32 följande:
    mjo fast slänga på ett lakan tar ju 1 minut
    näe de förstås men rsten av huset. Får se om några avsnitt om de fortfarande e sunkigt! stackars pöjk iallafall...
  • Arentorpbebis

Vill verkligen se hur fortsättningen går för tvillingmamman idag! att hon behövde isolera pojken från flickan pga nån sjukdom..... undrar hur de ska gå om inte hennes kille är där å hjälper till!

• Arentorpbebis
    AmandaBrun skrev 2010-06-01 15:14:59 följande:
    Oj inlägg nummer 1600!!
    Hur känns det?

*räcker fram mikrofonen*
    ja det var spurten som gjorde det! fick ju skriva fort som fasen för att hinna, så inte nån annan skulle ta denna ärorika plats!!
    Sen vill jag även tacka min mamma och pappa för att de alltid stöttat mig!
    Åså vill jag säga att jag älskar min sambo å vår dotter, och att jag är tacksam över att jag får dela denna stund med dom! TACK!!!
  • Arentorpbebis
    Echidna skrev 2010-06-01 15:20:00 följande:
    Och vassa armbågar! Glöm inte dem! *visar upp blåmärken*
    Kom alltid ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra.
    eh hehehehe ta det inte personligt
    det är ju trotts allt bara... BLODIGT ALLVAR....................{#lang_emotions_demon}
  • Arentorpbebis

ja nu tycket jag att vi glömmer detta och ser fram emot nästa tävling hehe för  jag sattsar på fortsatta framgångar! {#lang_emotions_cool}

Svar på tråden Unga mödrar Danmark