Unga mödrar Danmark

Kommer det att visas underhela sommaren och hösten? Har du någon koll?

ja vad säger man om dagens avsnitt? Hanna som skulle visa att hon klarar sig själv en natt i nya lägenheten å tillbringar den med å supa.... hm hoppas hon inte gör de för ofta bara!
Å Isabella som satt still som en liten ängel i frisörstolen hhihi så söt
Lines förlossning verkade lugn å bra! skönt att de inte var nått allvarligare med dottern!
Hoppas nu att de håller med jesper å allt! Men hon verkar ju komma från en vettig familj så hon klarar förhoppningsvis mammarollen bra!!
tyckte de var lite kul att Lines hyffsat nyfödda lillebror blir morbror till Lines dotter Känner då ingen som har en så ung morbror
Å den där natasja med kille är ju verkligen ett kapitel för sig!! avskyr människan!
sonen har astma men nej nej de röker på som vanligt INNE! de sa ju det själva... "Lukas får konstant gå runt i röken och det är ju inte bra för honom" Näe men hade ni brytt er om ert barn så hade ni slutat för länge sedan!
och att inte tro på sin barnmorska som säger att det är skadligt för fostret med rökningen .... sa hon att hon trodde det var propaganda?! Propaganda för vad? Finns så många ord jag vill säga om de 2 men jag blir väl portad från familjeliv för gott då! Men fy fan för att vara deras barn.........
ganska skönt ändå att säsongen är över ikväll! Nu e de ju gött väder å ja vill va ute istället!
hm man tycker ju att de borde finnas oändligt många i danmark som ringer soc efter att ha sett dessa programen..... jag menar nån måste väl ha vett i huvudet?
Skulle nog aldrig klara av att stå vid sidan av allt det som händer och bara filma... skulle inte palla det
tror nästan jag måste se avsnittet igen! bara för att få se hur Hanna var klädd
nån som kollade på säsong 3? Missade ju! men tutt kristina var med! oopererad!