Inlägg från: C060908 |Visa alla inlägg
  • C060908

Unga mödrar Danmark

AmandaBrun skrev 2010-05-09 14:17:47 följande:
      Du kunde ju ha blivit typ värsta kändisen liksom!
    Hahaha eller hur En 16 åring som bodde hemma hos föräldrarna och bråkade med farmorn till barnet haha Jag hade nog verkligen varit en riktig sån favorit tror jag då hahaha.. Slussades runt hemma hos olika släktingar
  • C060908
    AmandaBrun skrev 2010-05-09 21:08:41 följande:
    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ*hoppar från balkongen*
    Hahahahaa Min värsta madröm.. gud  vad jag blev ledsen nu... försvinner meningen med unga mödrar nu? Kommer man någonsin finna lyckan och skratt i unga mödrar igen? buuuhu...
  • C060908
    SuperDanil skrev 2010-05-09 21:42:10 följande:
    hahaha det finns väl fler nötter som man kan hitta lycka och skratt hos är just en
    Jo men hon är ju min favviiis!! Första kärleken är ju alltid första kärleken eller vad säger man? Första nöten är ju ändå första nöten Håller mina tummar för att det existerar en till ....... (skiver inte namnet ifall någon som inte vill veta läser) där ute
  • C060908
    SuperDanil skrev 2010-05-09 21:56:56 följande:
    hahaha ja det måste jag ju hålla med om och ja vi får hoppas att det existerar en till det kan väl komma in någon ny, spännande! sådär så man bara slår sig för pannan.fast å andra sidan. Stine är lite sådär för mig just nu... Men hoppas att allt går bra ändå.och Melissa, ibland vill jag bara be henne hålla käften! hon tror att hela världen är emot henne när de bara vill hjälpa henne. hahaha.tänkte på det när hon sa: "ingen kan säga till mig vad jag får göra med min son! jag går ut med honom om jag vill!"jag menar. vem bryr sig? och om det var livsfarligt för honom att gå ut hade nog bara läkarna sagt så i all välmening.suck!!! hahaha
    Stine och Melissa är verkligen oerhört bra kandidater!!! *Hejaheja* Nee men fy jag håller helt med henne himla hemskt av läkarna att inte låta henne gå ut med hennes dödsjuka son vilka är dom att bestämma det egentligen?    Jag tyckte ändå att det kändes lite spel in för cameran att "Oohh stackars mig jag msåte visa att dom gjort en facebook grupp om oss?" Var det inte hon som knappt vågade gå på toa för att lämna honom ensam? :-S förstod inte riktigt det där menmen...
  • C060908

Snabb fråga vad tycker ni om Christina med Marcus? Jag vet inte men jag gillar henne lite men hon känns ändå lite speciell... Kan inte riktigt få något grepp om den tjejen.. Någon som har någon annan åsikt?

• C060908

Ohhhhh vad löjlig jag tycker att Stine är... Snacka om att överdriva.. "Den timmen jag och Isabella är ensama är den längsta timmen på hela dagen" snacka om att gnälla... Nej jag gillade henne mer som ensamstående när hon klarade allt, nu har hon blivit mesig.

• C060908
    livet med barn skrev 2010-05-11 12:14:44 följande:
    tycker MS var duktig igår som inte gav upp när hon skulle få tino att sova i sitt rum i sin säng.
    Håller med dig! Jag tycker inte att hon gjorde något fel. Jag tycker hon har mognat riktigt ordentligt.. Sen en sak till vi ska tänka på är ju att hon faktiskt är ensamstående. Stine har ju Benno som hjälper henne 24/7...
  • C060908
    Isanje skrev 2010-05-11 14:28:12 följande:
    Jag tycker också hon va löjlig,först tycker jag synd om henne,men sen ringde hon sin mamma och bad henne komma och byta blöja för det kunde hom inte göra? sen när Benno kom hem så hade jag minsann inte varit så illa idag,hon hade ju inte spytt eller nått
    Konstigt det där.. Sen en grej jag reagerade rätt mkt på också såg ni att när han hade lagat mat så satt han vi bordet ensam med Isabella och matade henne. Medans Stine låg framför tvn och åt och kollade på Topmodell och pratade knappt med Benno? :-S Jag tyckte iallafall att hon kunde stängt av tvn.. Hade det varit jag, så hade jag iaf försökt att sätta mig vid bordet med min familj, men jag är en sånn kärring som tycker att familjen skall äta tillsammans.
  • C060908
    Arentorpbebis skrev 2010-05-11 14:37:14 följande:
    Allt stine gör och säger känns bara som ett sätt att göra ex-killen avis eller nått, Som när de alltid poängterar att VI ska ha barn nr2  mm. ja ja
    Ja lite faktiskt..
  • C060908

Sen som någon sa här inne.. Det finns tabletter att få emot det och hjälp ifrån läkare.. Varför besöker hon inte en läkare?

Svar på tråden Unga mödrar Danmark