Inlägg från: Arentorpbebis |Visa alla inlägg
  • Arentorpbebis

Unga mödrar Danmark

satt å tänkte på nataschas mamma(?) som satt å rökte när de satt vid matbordet, sen när de skulle lyfta lukas från pappan till mamman så hade hon sin cigg mitt i allt...ska hon bränna honom eller?

Hur gammal är lukas?

• Arentorpbebis
    annakohler skrev 2010-06-16 09:09:59 följande:
    coca cola o choklad vad är det för fel på natscha sånt ger man inte. men sen malou stella som säger till sin mor att tino inte ska choklad puffar men ändå ger hon honom det...låter som om hon inte lyssnar på malou stella
    cola å choklad är ju en såå näringsrik frukost!
    i jämförelse med det så var chockladpuffarna ingenting tycker jag! Men MS mamma skulle defenitivt behöva lära sig å lyssna lite på ms! de håller jag med om!!
  • Arentorpbebis

orkar fan inte lyssna på natacha å hennes kille vad han nu heter....... De verkar ju enbart se sin son som en belastning..... stackars pojk! tur att han har en stödfamilj!

• Arentorpbebis

Ikväll är sista avsnitten av unga mödrar säsong 10 -2010
    På torsdag börjar de sända säsong 3......

• Arentorpbebis
    sasssyy skrev 2010-06-16 09:56:01 följande:
    Birgit (visst heter hon så)
    Är det inte Britta?
  • Arentorpbebis
    Birry skrev 2010-06-16 10:03:13 följande:
    Neej, vad tråkigt!!

Har de sagt något om när/om säsong 11 kommer?
    Näe jag kollade på tvplaneten, såg inget mer än att säsong 3 skulle fortsätta... även på fredagar
  • Arentorpbebis

nej nej nej! nu skrev jag fel!!! imorgon är sista avsnitten av um!!! men de börjar sända säsong 3 runt klockan 13!!!!  sorry!!

• Arentorpbebis

13,35 imorgon börjar säsong 3 för er som är intresserade!

• Arentorpbebis
    klumpfh skrev 2010-06-16 10:25:32 följande:
    vilken kanal?
    kanal 5
  • Arentorpbebis
    Emser skrev 2010-06-16 12:54:18 följande:
    Nej, det är nog sista denna veckan, alltså imorgon.
    Nästa vecka börjar dom visa Las Vegas kl 17.
    Men ny säsong kommer säkert i höst!
    Japp så står det i alla tv tablåer!
    att imorgon visas avsnitt 30 i säsong 10 (från 2010) som är det sista för säsongen.
    Men Imorgon kommer de att även (förutom de två sista avsnitten på säsong 10)  börja sända säsong 3 kl 13,35  (Kollade i tablån och de verkar ändra tiden varje dag så ni får vara uppmärksamma så ni inte missar!)
Svar på tråden Unga mödrar Danmark