Inlägg från: Arentorpbebis |Visa alla inlägg
  • Arentorpbebis

Unga mödrar Danmark

oj imorn ska ingrid vara med igen!! undrar hur de har gått för henne, visst var det en massa trubbel med styvmamman och socialen? och hon hade väl förlossningspsykos eller vad de nu heter!!

• Arentorpbebis

stackars Camillasom försöker laga bra mat och her en son som tvärvägrar, min dotter e precis likadan om jag lägger på "förbjudna"  grönsaker eller liknande på hennes tallrik, gråter och vägrar röra maten pust

• Arentorpbebis

Malou stella är en bortskämd lat snorunge!! att hon har mage å klaga över att hon inte har pengar när hon hade det men struntade i kommunens krav, snorunge säger jag bara!

• Arentorpbebis

orkar verkligen inte se den där vidriga natascha nikkita någe mer! usch ja tål henne inte verkar totalt genomkorkad.... =P skulle vilja se den där 4(?) barns mamman igen kommer inte ihåg va de hette men de renoverade sitt hus och hon skulle väl få betala böter för att hon inte medelat skatteverket om något arv mm, gillade dom av någon anledning!,  sen är ju camilla som gått ner i vikt den som verkar mest vettig i hela programserien!!  och hanna och makks........... vad ska man säga om dom? pust, de e mycket man vill säga om dom allihopa

• Arentorpbebis
    Livisu skrev 2011-05-26 12:05:14 följande:
    Just det... det här är ingen spoilertråd men hon är inte bara fyrbarnsmamma längre ;) Men ja, hon var klok och bra. Lite för barnbesatt kanske...
    Camilla och benjamin står de i TS!  Ja så länge man har råd och kan ta hand om barnen så får de väl gå
  • Arentorpbebis
    Livisu skrev 2011-05-26 12:19:19 följande:
    Jo. Menar inte antalet barn. Utan menade att hon liksom längtade efter nya barn hela tiden... som om hon aldrig pausade och njöt av dem hon hade. Hon bjöd ut mannen på restaurang bara för att få bestämma datum för att starta bebisverkstan.
    haha ja jag minns att hon tjata på honom om fler barn rätt ofta men att hon va så besatt har ja glömt! va länge sen de var med nu! tycker att de kan va med igen!!
  • Arentorpbebis

kan inte någon säga "less is more" till hanna angående hennes smycken, smink och kläder Tungan ute

• Arentorpbebis

fy fan va vidrig natascha nikkita är!  Står och lipar och säger att hon "bara vill att hennes barn ska vara större" SAMTIDIGT som människan står och röker,,,,,,,,,, Hon är ju bara för sorglig alltså...

• Arentorpbebis

längtar efter fortsättningen!! tror ni de lägger upp torsdagens avsnitt imorn även om det är söndag??

• Arentorpbebis

JA! de har lagt upp torsdagsavsnittet!!

• Arentorpbebis

e de någon som förtjänar stryk så e de natascha nikkita,........ tål inte ens att se henne på dataskärmen, mår illa av tanken på att de finns så störda människor som dricker och röker när de är gravida och nikkita som inte ens kan stå emot röksuget när hon ska föda barn....... fy fan vad tragisk världen är....

• Arentorpbebis

och den där nya tjejen va e hon för någon eller? nån liten rikemans snorunge typ, som springer runt med den där fula rosetten i håret :-P 

• Arentorpbebis
    Muminstjej skrev 2011-06-09 10:53:40 följande:
    Jag tycker hon var jätte söt den tjejen! Hoppas allt kommer gå bra för henne, hon verkar ju få mycket stöd av sin mamma iallafall. Men jag tycker inte hon verkar redo för att få barn... Men vem vet, hon kanske klarar det galant!
    bara jag som inte tål sminkade småungar med världens längsta naglar och högklackat, hur gammal är hon egentligen? det har jag missat
  • Arentorpbebis

Malou stella måste väl ändå vara den mest egotrippade idiotiska människa på denna jord eller?  Och att hon tog med tino till det nedbrända huset va ju bara för mycket

• Arentorpbebis

oh my gooood! höll på att tappa andan när jag såg att tino ska sova med sin mormor istället för att sova i M-S rum bara för att hon tar emot gäster och tittar på tv där så hon kommer att väcka tino om han sover med henne...... För fan vakna M-S! Ge mormor vårdnaden istället.....

Svar på tråden Unga mödrar Danmark