Inlägg från: AmandaBrun |Visa alla inlägg
  • AmandaBrun

Unga mödrar Danmark

sasssyy skrev 2010-05-11 17:27:11 följande:
    fast nu sjönk hon när hon står o bolmar höggravid.. vet att det är annan kultur i danmark men det är likväl inte bra för barnet...
    Mamman

- " Åh du kommer få en sund och frisk liten flicka"

Hanna

- Ja!

*drar ett halsbloss*

• AmandaBrun

Åh vilken söt liten flicka Inge har fått. Och vad hon bara ville interagera med sin mamma såg ni vad hon försökte signalera!

Tror ni att det kan va en förlossningsdepp?

• AmandaBrun
    C060908 skrev 2010-05-12 19:01:29 följande:
    Missade dagens avsnitt och webb tv verkar inte vara något man kan lita på att det kommer förens imorgon.. Någosn som orkar dra ltie om vad som hände idag?
    Självklart TS!

Inge har problem med att hitta sin mamma-roll. Verkar deprimerad och vill inte ha något med bebisen att göra. Blir dock nu tvungen då hennes pappa och styvmor börjat jobba igen efter semestern. Supersöt liten tjejja har hon fått!

Melissa har fått beskedet att hennes son är helt bra från Meningiten och att inga men på hörseln har uppstått.

Stine och Benno var på första UL och fick se den lilla sprattla därinne.

En ny tjej, gravid med tvillingar blev tvungen att lämna bort sin hund då hon inte klarar av att rasta den längre eftersom hon ska ta det helt lugnt för attt inte föda för tidigt.

Christina och hennes mamma åkte till Lanlandia med hennes son Marcus.
  • AmandaBrun
    sasssyy skrev 2010-05-13 08:58:38 följande:
    Tydligen är det helt okej att amatördiagnostisera förlossningdepp men inte ADHD???? jag håller iaf med er.. tror att det kan vara så, är tydligen ganska vanligt bland unga mödrar..
    Jag diagnostiserar inte heller, men funderar och blev lite fundersam över att hennes BVC-tant inte tänkti dom banorna utan bara sagt att hon måste ta sig samman.
  • AmandaBrun

Jag trodde denna tråd va till för tjöt

Iaf så är vi himla glada att UM inte gör uppehåll för att jesus ville till himlen eller hur!

JA!

• AmandaBrun
    C060908 skrev 2010-05-13 12:51:21 följande:
    Oh vad tror ni Stine får för bebis? Pojk eller tös?
    Det är ju en liten tjejja till!
  • AmandaBrun
    mamma hampus skrev 2010-05-13 13:20:18 följande:
    Ja gissar på också en kille Vad tror ni hemma hos Camilla då det är ju snart dags... kommer inte ohåg om de hade kollat upp men det pratar om lillebror och bebisen i magen.. Om jag skulle få ett syskon till min son skulle jag inte kolla upp det,e det någon av er som har kollat könet någon gång?
    Kollade upp det med Jack!

Och kommer göra samma med den nya
  • AmandaBrun
    The Kittycats skrev 2010-05-13 13:57:00 följande:
    Jo det stämmer, Camilla och hennes mamma pratar om Olivers lillebror. Vi har kollat på bebisen i magen, ska enligt RUL bli en tjej. Men det "visste" vi redan Så det kändes mer som en bekräftelse på vad vi har trott hela tiden.
    Grattis till flickan och inlägg 1000!!!! {#lang_emotions_cheers} 
  • AmandaBrun

Jag tycker att det är dålig stil av Melissa att ordna med dopet av Joshua så som hon gör.

Omoget är väl ett bra ord här.

• AmandaBrun
    HannaVirrpanna skrev 2010-05-13 18:14:49 följande:
    nuu vet jag att några är less på röksnacket, men att hon satt och rökte och hade värkar samtidigt.... Man vet inte om man ska skratta eller gråta... Är det okunskap? För Hanna verkade ju veta att man inte ska röka vid graviditet. Enligt mamman så verkade inte dom kunna sluta för att Hanna ville att dom skulle röka...? Eller missuppfattade jag?
    Ja helt ofattbart.

Detta blir bara bättre och bättre!
Svar på tråden Unga mödrar Danmark