Inlägg från: AmandaBrun |Visa alla inlägg
  • AmandaBrun

Unga mödrar Danmark

GullpuckotMe skrev 2010-05-20 17:52:48 följande:
    ja du, jag sluta röka nä'r jag blev gravid o märkte stor skillnad på min ekonomi!! hade massa pengar över varje månad. alla prioriterar olika tydligen, cigg viktigare än hälsa o barn?
    Bra gjort!

Och du vet ju hur tungt det är med två, jag tycker faktiskt att hon verkar göra ett bra jobb. Jag hade också varit aslack om min man drog iväg månader åt gången....
  • AmandaBrun
    Orion87 skrev 2010-05-21 09:48:36 följande:
    har man fått sett christina (peters ex) nånting eller har dem endast visat peter och hans nya?
    Ja man fick se några korta, äldre klipp med henne!

Nagel-Christina for president.
  • AmandaBrun
    marla333 skrev 2010-05-21 11:38:35 följande:
    Tror inte de kommer lyckas så bra med den där hunden. när jag skaffade hund fick jag gå upp flera gånger på natten för att rasta, ville ha hunden rumsren så fort som möjligt. tyckte det var jobbigt utan att vara gravid! Nu är hon ju gravid, har foglossning och en ettåring dessutom! Tror det blir hennes stackars kille som får ta hand om det.... smart försten att skaffa valp när hon inte ens kan dammsuga, blir en sak till som hon måste tjata på killen om...
    Han försökte ju lite fint lägga fram att det kanske inte var riktigt en sån hund han ville ha heller...men han kanske inte har så mkt att sätta emot ett aggressivt preggo??

Synd om Benno, han verkar väldigt snäll men har nog tagit sig vatten över huvvet här!
  • AmandaBrun
    cherrypie skrev 2010-05-21 11:55:50 följande:
    Jag dammsuger varje dag:P Skurar efter dammsugning kanske 2 gånger i veckan. Köket nästan varje dagP
    {#lang_emotions_ghost}

Om det är för att du är uttråkad så kom gärna hit o dra en vända!!!
  • AmandaBrun
    Nyfiken gul skrev 2010-05-24 08:55:22 följande:
    men visst har dom lustgas i Danmark? Har vi inte sett flera tjejer i UM som använt sig av det?? om inte - vad är det då dom sugit i sig i masken dom haft?
    Såg att Melissa använde mask iaf.

Det kan ju vara syrgas iofs.
  • AmandaBrun

Fick inte heller Lustgasen att fungera eftersom EDAn gjorde att jag inte kände när värken började. Aldrig mer EDA säger jag bara.

Nästa gång SKA jag få lustgasen att fungera

Idag är det dags igen !!!

• AmandaBrun

Eh Katerina kanske ska ta det liiiite lugnt på bebisfronten ett tag till, eller vad tycker ni andra?

Svar på tråden Unga mödrar Danmark