• C060908

Unga mödrar Danmark

Här Fortsätter vi att diskutera programmet "Unga mödrar" som visas på kanal 5, Måndag-Torsdag kl 16.30. Hoppas alla hittar hit

Inga spoilers i denna tråd
    För er som inte ritkigt kan hålla er borta från spoilers, snälla ta det i "spoilertråden"
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m38537935.html

Här kommer en lista på de unga mödrarna i programmet:

*Malou Stella, har sonen Tino och bor hemma hos sin mamma Britta

*Christina, har sonen Markus. Vet ej vem pappan är, bor tillsammans med Brian

*Christina och Peter, har sonen Lukas. Ofta stökigt hemma och Christina har förstorat brösten

*Christina och Dennis, har sönerna Sebastian och Simon. Har mycket problem med socialen.

*Camilla, har sonen Oliver med Kieu, de är inte tillsammans längre. Camilla har träffat en ny man som heter Christian, de är nyförlovade.

*Camilla och Benjamin, har sönerna Jonas, Kaspar och Niklas. Camilla har åkt dit för bidragsfusk. Hon vill gärna ha ett fjärde barn.

*Louise och Ronni, har sönerna Sebastian och Tobias. Precis flyttat till hus.

*Nadia, har sonen Sebastian, pappan är inte en del av deras liv. Nadia är nu tillsammans med Rene, de blev gravida men barnet var sjukt och fick förlösas i v 19. Nadia har leukemi.

*Michelle, har dottern Victoria med Simon. De gifte sig och skilde sig efter två månader. De har varit tillsammans till och från.

*Sofie, har sonen Elias med Simon (Samma Simon som är pappa till Victoria). Det tog slut med Simon innan Elias var född. Vet inte hur ofta Simon träffar sin son men Michelle och Sofie umgås.

*Bente, har dottern Emma med David. Bente var med i militären medan David var hemma med dottern. Det är slut mellan Bente och David vilket leder till mycket konflikter.

*June och Hans-Christian, har dottern Cecilie. De bor i hus på landet och har massa djur.

*AnnBeth, har sonen David. Hon har nu börjat plugga igen. Bor nära sin mamma och är där ofta.

*Marlene, gravid. Mamman kasta ut henne när hon fick reda på graviditeten så Marlene har fått bo hos sin mormor.

*Katherina, har sonen Mikkel. Precis flyttat till ny lägenhet och har nu svårt att få ekonomin att gå ihop. Problem med mikkels uppfostran/beteende.

*Dina, har sonen Sonny. Flyttade tillbaka till Greve med sin mamma och skulle börja studera. De bodde i Fredrikshavn en kort period.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-04 20:22
    OBS DENNA TRÅDEN GÄLLER ÄVEN FÖR NORSKA UNGA MÖDRAR SOM BÖRJAR IMORGON TISDAG 5 JANUARI KLOCKAN 20.00 EN LISTA MED DOM NORSKA UNGA MÖDRARNA KOMMER SNART!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-26 20:18
    Onsdag 28 April 17.00 börjar Unga mödrar igen på Kanal 5!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-06 20:01
    Missat något avsnitt eller vill du se några gamla avsnitt? Både norska och danska unga mödrar hittar du här www.kanal5play.se/start (det är gratis att titta på programmen)

• Svar på tråden Unga mödrar Danmark
  • sasssyy

det är väl inget känt fel på hennes son men han var väldigt blå vid födseln.. det kan barn vara men pga det så antar jag att de håller lite extra koll på honom

Är inte de där agpar (eller vad det nu heter)-poängen i topp så ska ju barnet alltid kollas en gång i timman iaf på svenska sjukhus...min son hade ju dålig hjärtfrekvens i magen och låg vid födseln så han fick en etta.. men efter 10 min så var han uppe i en tvåa där och allt var lugnt..

• annakohler
    sasssyy skrev 2010-06-08 16:15:28 följande:
    det är väl inget känt fel på hennes son men han var väldigt blå vid födseln.. det kan barn vara men pga det så antar jag att de håller lite extra koll på honom

Är inte de där agpar (eller vad det nu heter)-poängen i topp så ska ju barnet alltid kollas en gång i timman iaf på svenska sjukhus...min son hade ju dålig hjärtfrekvens i magen och låg vid födseln så han fick en etta.. men efter 10 min så var han uppe i en tvåa där och allt var lugnt..
    min äldsta son var med blå vid födseln han var inte långt ifrån död om ni förstår
  • Anonyhm
    annakohler skrev 2010-06-08 16:04:55 följande:
    ge dig...jag har rätt o fråga er här inne..varför är du sådan skit om jag är vän med henne eller inte betyder inte att vi pratar
    Hackar på dig? Jag frågade "är inte du vän med Stine"? Är det att hacka? Jag undrar därför att du suttit och berättat att ni är vänner och i MIN värld är vänner folk som man pratar med så då kan du ju fråga henne tänkte jag? Det var inte meningen att hacka. Menar du att du kallar folk för vänner även om du inte pratar med dem? 
  • sasssyy

men vad är det för jäkla beige tatuerare hon gick till.. hon den tråkiga.. han tar ut typsnittet via Words på datorn!?!?!?!?!?

En seriös tatuerare skriver ju själv och gör den personlig.. har aldrig varit med om något sånt tidigare och jag har MÅNGA tatuerade kompisar.......

• Elins mamma 2010
    sasssyy skrev 2010-06-08 17:03:23 följande:
    men vad är det för jäkla beige tatuerare hon gick till.. hon den tråkiga.. han tar ut typsnittet via Words på datorn!?!?!?!?!?

En seriös tatuerare skriver ju själv och gör den personlig.. har aldrig varit med om något sånt tidigare och jag har MÅNGA tatuerade kompisar.......
    ja men det verkar ju vara precis en sån hon ville ha för hon blev ju jättenöjd..

vilken liten sötnos han är, Stines bebis!
    Bebis i magen - BF 4 september
  • bili

ÅH så irriterad jag blir på MS!!!
    Bortskämda snorunge! 

• Elins mamma 2010

Vad är det med MS?? Det går dåligt med att montera sängen och då avreagerar hon sig med att färga håret?? Förvånad Och NIONDE flytten på 1,5 år??

Bebis i magen - BF 4 september
  • bili
    Elins mamma 2010 skrev 2010-06-08 17:42:39 följande:
    Vad är det med MS?? Det går dåligt med att montera sängen och då avreagerar hon sig med att färga håret?? Förvånad Och NIONDE flytten på 1,5 år??
    Ja, alltså... jag finner inga ord faktiskt! 

• bara lilla jag

åå va jag tycker illa om hon som ska på dejt.. Vilken jäkla människa, hoppas verkligen inte att hon faller tillbaka och blir mot son dotter som hon var mot sin mamma och bror.. 

• bara lilla jag

men alltså trailern för imorgon då är ju ms blond igen :S fler som har samma misstankar om rebecca som jag? Vet inte om man får berätta vad man tror ska hända eller inte i tråden

Svar på tråden Unga mödrar Danmark