Inlägg från: Barbiegirl |Visa alla inlägg
  • Barbiegirl

Unga mödrar Danmark

emmgus skrev 2010-05-28 21:15:06 följande:
    Tror inte han har så mycket o säga till om i deras förhållande överhuvudtaget.Hon bestämmer nog allt.Men föressten, vaddå ska hon föda hemma?
    ja hon gör nog dessvärre det!
    ja jag reagerade lite på det också när hon frågade sin svärmor om hon ville vara med för hon skulle föda hemma?
    ☆*★AMELIA 2/1-06 ☆ FRIDA 1/5-10☆*★
  • Barbiegirl
    Ts Mamma skrev 2010-05-31 13:46:25 följande:
    Samma sak där som med rökning, inskolningen sker inte på samma sätt i Danmark som i Sverige, det är så lätt att glömma bort hur bra vi har det här i Sverige ibland när såna scener visas...
    är det samma under bilfärden tro med?för vad jag tycks ha sett så åker var å varannan unge framlänges i bilen,kvittar vilken ålder de är i.
  • Barbiegirl

ingen som reagerade på Hannah när hon stod på färjan med en cigg i handen å ungen i famnen?

Jag själv är rökare men inte står jag å röker å har mina barn i famnen precis..

• Barbiegirl
    Nyfiken gul skrev 2010-05-31 18:13:21 följande:
    Vad säger vi om Bianca då hörni?... verkar inte hon lite mer än lovligt.. tja... dum? jag får lite konstiga vibbar kring henne... Line verkar vara en go tjej, men jag kan själv inte fatta hur man kan ha is i magen och tro att en pojkvän på 16 år tänker stanna kvar i ett förhållande och "leka" pappa? - okej att hon själv säger det nu som nyförälskad - men att hans föräldrar dras in i tv-rutan och säger en massa jaddajadda.. då blir jag fan mörkrädd...
    Bianca hoppas ja inte de följer ngt mer,vet inte riktigt vad man ska säga om henne..

Ang Line å hennes pojkvän så verkar ju det där höra till UM,att de skaffar pojkvänner å de ska vara "pappa" sedan drar dom..
  • Barbiegirl
    Missy M skrev 2010-05-31 20:16:52 följande:
    Jo usch.. och sen hade inte flickan någon mössa på sig heller och ska man fortsätta så satt bilbarnstolen (även fast dom nu iaf hade en bilbarnstol) frammåtvänd.
    men hon satt väl inte i den när de åkte ens,inte vad man fick se när bilen åkte iväg för då satt hon med henne i knät.
  • Barbiegirl
    Anemia skrev 2010-06-01 09:49:55 följande:
    Nästa steg för Peter är ju tjejen med det fula löshåret (som det brann i lägenheten för) hon är ju minnst sagt kärlekskrank...
    De hade nog passat ihop ja!! =)

Anemia skrev 2010-06-01 09:43:52 följande:
    Jag satsar på att Peter blir tillsammans med hon Katerina (som hade hittat ny pojkvän) de sa ju att hennes nya kärlek var ett välbekant ansikte...
    det satsar ja  med på att det är,för det skulle vara ett välbekant ansikte!!
  • Barbiegirl
    bara lilla jag skrev 2010-06-02 16:29:46 följande:
    jo så är det nog men det kan man väll inte ta bort själv va det måste tas bort av en moderator?
    men en moderator har vart här inne å skrivit t.o.m
  • Barbiegirl
    Mamma till Fem döttrar skrev 2010-06-05 07:13:39 följande:
    Är det inget Unga mödrar på fredagar?
    Nej,bara mån-tors =(
  • Barbiegirl
    annakohler skrev 2010-06-05 06:49:28 följande:
    varför blev du chockad av henne?? eftersom hon är ny i köpenhamn så är hon som hon är
    HUr är hon som hon är bara för hon är ny i köpenhamn?
  • Barbiegirl
    Henne har man inte fått sett på väldigt länge,men det jag kommer ihåg av de man såg henne sist så fick hon å hennes kille ett gemensamt barn ihop(efter de fick ett änglabarn)
Svar på tråden Unga mödrar Danmark