Inlägg från: Barbiegirl |Visa alla inlägg
  • Barbiegirl

Unga mödrar Danmark

bara lilla jag skrev 2010-06-08 19:13:21 följande:
    bra för jag tror också att rebecza är gravid! :P
    Om det nu är så så borde hon väl ha gått en längre tid eftersom de isåfall kommer ut nu eftersom hon haft en del missfall väl? men detta är bara spekulationer från min del,inget jag vet =)
    ☆*★AMELIA 2/1-06 ☆ FRIDA 1/5-10☆*★
  • Barbiegirl
    sasssyy skrev 2010-06-08 19:18:42 följande:
    Alltså.. vad är det med löshår i Danmark??? Eller är det lika inne här i Sverige ni som är yngre... jag tycker det är SÅÅÅ B med löshår, vare sig det är permanent fastsatt eller i klämmor som tjejerna har.. men MEST B helt klart klämmorna... och varför lockar hon löshåret men inte sitt egna? Såg ju ut som ett skatbo

Sen...MS´s mamma.. vad är det med kvinnan.. nu har de flyttat IGEN för att hon har hyrt ett hus till hela familjen.. var är socialtjänsten säger jag bara??!??!?

Och MS vågar inte säga ifrån.. för hon klarar ju helt klart inte att bo ensam, även om hon vill det...jösses.....
    Får väl räkna mig lite till de yngre då.. Men ja har då aldrig haft löshår å inte mina vänner heller vad jag vet..så tror inte det är lika inne här som i DK
  • Barbiegirl
    MissEllie skrev 2010-06-08 19:51:22 följande:
    Fast det finns ju värre exempel, ta Inges hiskeliga löshår till exempel, huva!
    Haha,ja det tog nog priset,hennes löshår!
  • Barbiegirl
    sasssyy skrev 2010-06-08 19:56:27 följande:
    känns lite "galne Gunnar"... hur många här minns den butiken????
    ÅÅÅÅ galne gunnar ja!! Den minns jag =)
  • Barbiegirl
    Dallandra skrev 2010-06-09 11:15:17 följande:

Fattar inte vad MS håller på med, 9!!!!!! flyttar på 1,5 år Undar hur Tino mår av det??
    Hon säger att hon vill klara sig själv men det gör hon uppenbarlgien INTE! Flyttar hem till mamma hela tiden.
    Hur snyggt är det med lila hår, kanske är inne i Danmark

Eller så är jag för gammal för att fatta grejen med lila hår Jag tillhör nog "tant" skaran här fattar inte heller grejen med alla dess hemska löshår! ser bara billigt ut tycker jag.

Hur är en krallig kille??? Stod att hon med dotterna Maja ville ha en sådan kille...
    Inte för att jag har tatuerat mig men brukar tatuerar ta fram typsnitt i word??!! såg inte så professioellt ut.

Min farbror är tatuerare å nej,han tar inte fram typsnitt i word utan skissar själv.
  • Barbiegirl
    Ts Mamma skrev 2010-06-09 11:37:58 följande:
    Är han?? Vart?? Jag vill, jag vill!!!

Är han bra??

Bor han i närheten??

Hehe.. han har sin studio i göteborg,å ja han är bra,men inte får man rabatt eller så av honom,inte ens släkten =(
  • Barbiegirl
    Ts Mamma skrev 2010-06-09 11:44:22 följande:
    De gör inget, bara han e bra...
    Jodå det är han allt,hållt på många år,hela nmitt liv tror ja nog allt..min tatuering ja har har han gjort =)
  • Barbiegirl
    Rocktroll skrev 2010-06-09 12:29:49 följande:
    Det var det snålaste Tungan ute min tatuerare (också i göteborg) skissar en del på frihand däribland text som jag tatuerat ingen word där inte.
    Nä har inte sett ngn riktig tatuerare som använder sig av word,men han som gjorde det kändes ju inte riktigt som en riktig seriös tatuerare eg,det är vad ja tycker..(vart i gbg då..?)
  • Barbiegirl
    xXMaLoXx skrev 2010-06-09 14:54:14 följande:
    Faaast...om hon nu ville ha ett typsnitt som faktiskt fanns i Word, varför skulle han inte kunna plocka det direkt därifrån? Sen modifierade han det en aning av vad jag såg iaf.

Hm, finns det något som är bra eller positivt i den här serien? Det känns som att man liksom letar efter saker att gnälla på emellanåt. Det var bara min 50 cent ;)
    Jodå där finns ju många typsnitt å välja mellan,men hon själv verkade inte riktigt ha planerat hur det skulle se ut eg med typsnittet,fast de flesta tatuerarew skissar ju fram själva ur ens egna ord,hur man beskriver hur man vill ha det,de är ju rätt så vana vid det där..men det var ju bra att hon själv blev nöjd iaf,det är ju trots allt hon som ska ha den..

Haha,ja jag har funderat själv på många gånger om man själv var med i serien hur folk hade påpekat massa fel ja gjorde,det är lite som man letar fel å så filmar ju de "felen" också.

(idag hade jag nog gjort något "fel",ja var själv hemma med lillan å hon var i babygymmet å ja verkligen behövde gå på toa,å då började hon gallskrika... )(om ja hade haft ett filmteam här så hade de nog filmat det lite mer drastiskt,eller hur det stavas, än vad det eg var)
  • Barbiegirl
    Ts Mamma skrev 2010-06-09 15:26:33 följande:
    Nääää!!!?? Du hade blivit av med henne om du hade bott i Danmark och haft ett filömteam efter dig....

Eller i alla fall hamnat på ett Mödrahem....
    Ja jag hade ju detta,tur att ja bor i sverige just nu då iaf Guld i mun
  • Barbiegirl
    annakohler skrev 2010-06-09 21:15:21 följande:
    är väl bara kul med nya vänner
    hur ofta pratar man med okända på fejjan då??verkar mer handla om att visa hur många vänner man har,sedan är det skit samma om man känner varandra tydligen...
  • Barbiegirl
    Anonyhm skrev 2010-06-10 17:07:28 följande:
    HAHAHAHAHAHAHAHAHA såg ni den störda gamla mormorn "heter han bullen??? Sluta kalla honom så" Jag älskar henne :´)
    Hahaha jisses va ja skrattade när jag hörde det.!
  • Barbiegirl
    miamisan skrev 2010-06-10 16:18:43 följande:
    Ha, ha... Ja, han är inte bildskön. Men det är sant som du skriver att han dominerar hela förhållandet och jag tror ärligt talat inte att han älskar sin fru. Då ser man ju till att finnas hemma under sina lediga dagar och tar hand om sina barn, som man satt till världen.

Oj, oj vad det hade varit kul att göra "nya par" av alla medverkande i serien. Kom igen - kom med lite nomineringar. Skriv vilka du anser skulle passa bra ihop och varför... Det skulle vara kul att göra vår egna lilla lista...
    M-S å Peter =)
  • Barbiegirl

MS - gör hon inget annat än att gäspar hela tiden så fort hon pratar...

Svar på tråden Unga mödrar Danmark