Inlägg från: Elins mamma 2010 |Visa alla inlägg
  • Elins mamma 2010

Unga mödrar Danmark

sasssyy skrev 2010-05-19 17:30:39 följande:
    Alltså-.-- är det bara jag.. eller.. kolla hur han tittar på henne.. hur snabb han var fram att massera henne ... blickarna och stoltheten..TROR nog att det finns något mer än bara vänskap i hans tankar...en kille som säger "vi är som ler och långhalm" och tittar på henne med sådan värme... herregud... det måste väl vara lite förälskelse...
    ja det tror jag också, han är kanske lite småkär
    BF 100904 - Längtar!
  • Elins mamma 2010
    sasssyy skrev 2010-05-19 17:32:51 följande:
    om INTE så är han iaf otroligt stolt och full av beundran för sin tjejkompis.. och bara det är vackert att se på...
    ja det är klart
    BF 100904 - Längtar!
  • Elins mamma 2010

Vad mycket ni skrivit, kul!

Såg ni den där leksaksormen som Lucas lindade runt halsen på först sig själv och i en annan scen på Cody?? TA IFRÅN UNGEN DEN DÄR LEKSAKEN INNAN NÅN AV DEM DÖR!
    ursäkta, jag blev lite upprörd..

BF 100904 - Längtar!
  • Elins mamma 2010

När det gäller Stines hund så har jag lite svårt att förstå att man vill köpa hund när man har en ett-åring, bebis i magen och svår foglossning...

BF 100904 - Längtar!
  • Elins mamma 2010
    cherrypie skrev 2010-05-20 20:20:50 följande:
    Håller med. Och med en hund som säkert fäller blir det emr städning.(som hon inte orkar) Hur fan klara hon allt emd första ungen själv egentligen? Verkar va pigg på o klaga på allt iaf,Och sen att hunden och isabella inte får va i sängen. Elakt bara tycker jag
    att hunden inte får vara i sängen förstår jag, men Isabella? 
    BF 100904 - Längtar!
  • Elins mamma 2010
    cherrypie skrev 2010-05-20 20:26:11 följande:
    jojo okej hunden, men just isabella var det jag reagera mest på.
    ja precis, varför inte låta sitt barn ligga i ens säng??
    mmelody skrev 2010-05-20 20:29:36 följande:
    Trodde först att Melissa skulle vara en riktig bimbo om man säger så, hon ser ju ut som det, men jag gillar verkligen henne! Och kan inte föreställa mig hur hemskt det är att gå igenom den där hemska sjukdomen meningit som hennes son hade! Usch va jag grät då och exkillen hennes, sonens pappa, som verkar helt.. ja. frånvarande?
    men nu verkar det ju som att pappan ska ta del av sonens liv. håller med dig om det med sjukdomen, vad hemskt för en mamma att gå igenom nåt sånt!
    BF 100904 - Längtar!
  • Elins mamma 2010
    äntligen mor skrev 2010-05-21 09:32:33 följande:
    VARFÖR måste de ha så brottom att flytta ihop för??  Hade det varit slut med Biancas kille i två månader så flyttade hon ihop med Peter?  Stackar barn!  Detr är klart att de blir förvirrade, härt kommer en nytt barn och en ny kille som vi ska bo ihop med!
    ja fast Peter verkar ju inte se det som att de flyttat ihop, han sa ju att Bianca är "gäst på obestämd tid". Kul...

ja det är ju inte konstigt att Lucas är trotsig mot Bianca när hans pappa flyttat ihop med henne så snart efter att hans föräldrar flyttat isär.
    BF 100904 - Längtar!
  • Elins mamma 2010
    äntligen mor skrev 2010-05-21 10:12:44 följande:
    undrar om bianca vet om att han tycker så . . . .
    ev inte, hon sa väl att hon ville ta bort saker som påminner om Christina och visade en grej som hon ställt dit för att det skulle synas att hon bor där.. de har kanske inte pratat om det där riktigt..
    BF 100904 - Längtar!
  • Elins mamma 2010
    mrsjonte skrev 2010-05-21 10:55:48 följande:
    Bianca tjatar hela tiden på Lukas! Sen undra jjag vad Peter menar med att Lukas lyder inga kvinnor...verar vrickat!
    ja det var konstigt..
    BF 100904 - Längtar!
  • Elins mamma 2010
    Dallandra skrev 2010-05-21 11:14:29 följande:
    Klart det inte kommer hålla mellan Bianca och Peter, det känns som Peter mest har Bianca som tidsfördriv, han har ju inga långsiktiga planer för dem direkt..... De kan ju knappst förvänta sig att pojkarna ska bli bästa vänner direkt, det är ju en jättestor omställning för dem. Helt plötsligt bor mamma/pappa med en ny tjej/kille. Jag fattar inte hur man kan flytta i hop så snabbt när man har små barn Jättesmart att skaffa en hund när man är gravid, har foglossningar och en 1 årig dotter.. INTE!!! Tycker allt att Stine är rätt gnällig nu, Benno kanske inte dammsuger därför att han inte bor där än! Inte kunde hon ta till sig att hon borde skölja av tallriken utan då måste hon dra upp hur ont hon har och att hon gärna skulle byta med honom... Men bra gjort av henne att klara kursen
    håller med dig om att Stine borde tagit till sig det där med att skölja av tallriken men jag tror hon styrdes mycket av sina gravidhormoner i den situationen. Men visst är det konstigt att hon skaffar hund nu när det finns så mycket annat i hennes liv, hennes förhållande med Benno verkar behöva mer tid, de ska ju ha barn ihop och har väl inte varit tillsammans så länge.
    BF 100904 - Längtar!
Svar på tråden Unga mödrar Danmark